Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty 3.2

Jiko4242

Käyttäjä
Steam ID: (SteamID) (76561199021453998

Serveri: (SuomiRP, Discord, Foorumit) Suomirp

SuomiRP Profiili: (löydät profiilisi täältä)

Ylläpitäjä: (Kuka antoi porttikiellon) Mipastu

Syy: (Miksi sait mustalistat Rikoin sääntöä 1.3

Miksi sinun porttikielto pitäisi poistaa: Koska on Zompieevent niin oisi ihan kiva saada ne aseet käytöö ja roolipelaus on vaikeaa kun kokko ajan zombit hyökää eikä oo aseita ja olen pahoilani olin onohtanut 1.3 ja ei tule tapahtuu

vade

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Hei,

Tässä muutama kysymys mitä jäin miettimään luettuani hakemuksesi.
- Hakemuksesi ei vakuuttanut minua siitä ettetkö rikkosi tätä sääntöä enää, voitko kertoa miksi tämä ei tule enää tapahtumaan.
- Unohdit säännön 1.3? Sääntö on erittäin yksinkertainen mielestäni ja pelkällä maalaisjärjellä sen kyllä ymmärtää. Eli oletko varma että siis unohdit sen vai onko tämä joku tekosyy?

Vastaa näihin mahdollisimman pian.

Jiko4242

Käyttäjä
No uhohdin sen en ole lukenut sääntöjä pitkään aikaan ja miksi en rikkoisi enään no nytkyn tiedän että ei saa tehä sittä 1.3 en tule tekemään sitä ja olen pahoilani kun rikoin sääntöä olisi se kiva saada edes enventin ajaksi se pois se ei ole tekosyy että uhohdin vaan uhohdin sen oikeasti

Jiko4242

Käyttäjä
ainii jos ei oo aseta niin yleensä ei saa poistua turvapaikasta

pavee

Käyttäjä
ainii jos ei oo aseta niin yleensä ei saa poistua turvapaikasta
meil on siis ollut sellanen poliisien järjestämä turvapaikka / turva-alue, jossa käytäntönä on ollut, että kansalaisen täytyy omistaa itsepuolustusväline, (ase, leka ym.) jotta voi poistua turva-alueelta.

vade

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Hei,

Miksi väität että rikoit sääntöä 1.3 Kun olet oikeasti rikkonut sääntöä 3.2?
1.3 ja 3.2 On iso ero joka vaikuttaa tosi paljon hakemuksesi käsittelyyn.

Uskon kuitenkin että on tapahtunut kirjoitusvirhe joten en vielä käsitellyt hakemustasi. Ymmärrän myös sen että tarvitset aseita eventin ajaksi mutta sääntörikkeistä ansaitaan rangaistus.

Voisitko kirjoittaa mitä teit että sait tämän rangaistuksen.

Jiko4242

Käyttäjä
No mipa tuli servule kysyin että tyletko kartanole se sanoin en tule sittemän otin aseen ja käskin mipaa mennä kartanooni ja sielä oli sänky ja käskin mipaa mennä siihen ja sitten mipa laitoin looc se jotain voit lopetaan tän perseilyn ja mipa katosi sitten tuli mustatlistat

Jiko4242

Käyttäjä
Voisiko sileen että eventin ajaksi blacklist pois sitten ne voidaan laitaa takaisin

vade

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Hei,

Se ei valitettavasti onnistu että otamme väliaikaisesti rangaistuksen pois.
Tilanne vaikuttaa siltä että olet rangaistuksen ansainnut ja rangaistus on myös suht lyhyt.

Hylätty

Ylös Bottom