Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Alfa-ahon unban-hakemus

alfa-aho

Käyttäjä
Nimesi: En ole varma, mutta muistelisin, että se oli Kuusto Mikkonen tai joku muu vastaava.

Steam ID: STEAM_0:0:193856102

Serveri: Suomirp

SuomiRP Profiili: https://foorumi.suomirp.net/members/alfa-aho.312/

Ylläpitäjä: Waldz

Syy: Jatkuva ja toistuva suolaaminen palvelimella, Ei soveltuvainen pelaamaan muiden kanssa

Miksi sinun porttikielto pitäisi poistaa:

Olen saanut porttikiellon noin 4 kuukautta sitten. Sain porttikieltoni syystä "Jatkuva ja toistuva suolaaminen palvelimella, Ei soveltuvainen pelaamaan muiden kanssa " ymmärrän hyvin miksi sain porttikieltoni, koska olen ehtinyt miettiä asiaa. Olen ehtinyt miettiä, mikä roolipelaamisessani on mennyt pieleen. Suuri osa sääntörikkeistäni johtui kahden organisaation välisestä riidasta, ja siitä seuranneista tapahtumista, Olen ymmärtänyt, että toiminta omalta osaltani on ollut epäreilua ja muutenkin tyhmää. Olen ymmärtänyt myös sen, että olen toiminnallani mahdollisesti pilannut pelaajien roolipelikokemusta ja olen tästä hyvin pahoillani.
Tein alt accountin, jonka steamID on STEAM_0:1:609763140. Toisen käyttäjän tekeminen, ja sillä pelaaminen oli typerästi tehty, mutta halusin pelata palvelimella niin paljon, ja jostain syystä ajattelin, että en voisi saada unbanneja, ja toisen käyttäjän tekeminen tuntui hyvältä vaihtoehdolta, jota se ei ollut.
Jatkossa lupaan käyttäytyä asiallisesti kaikkia pelaajia kohtaan. En aio jatkaa lapsellista riitelyäni muiden pelaajien kanssa, vaan yritän toimia mahdollisimman reilusti ja ystävällisesti kaikkia pelaajia kohtaan. Olen ehtinyt miettiä paljon uusia roolipeli-ideoita, joita voisin toteuttaa mahdollisesti takaisin päästessäni.

Masi

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
En käsittele hakemustasi, mutta tuon omat näkemykseni esille.

Pelityylisi oli 90 prosenttia ajasta sitä, että joko ihan suoraan rikoit tai menit erittäin harmaalla rajalla sääntöjen rikkomisen suhteen. En pysty kovin montaa päivää muistamaan kanssasi pelatessa kuin johonkin tekemiseesi ei olisi pitänyt puuttua. Käyttäydyit jatkuvasti erittäin ylimielisesti ja epä-asiallisesti toisia pelaajia sekä yhteisiä pelisääntöjä kohtaan. Haastoit jatkuvasti riitaa henkilöiden kanssa jotka olivat eri mieltä asioista kanssasi.
Viimeisesi temppu tulla toisella käyttäjällä palvelimelle ja käyttämällä jotakin voicemodia muokkaaksesi ääntäsi tuntemattomaksi (btw olit silti erittäin tunnistettavan kuuloinen) oli vain yksinkertaisesti naurettavaa. En pysty vieläkään käsittämään miten sinun ikäisesi käyttäytyi näin. Ja ei, et todellakaan ole neljän kuukauden aikana kasvanut tai muuttunut niin paljoa, että uskoisin ettei vastaavaa tapahtuisi uudestaan.
Halusit myös lopulta porttikiellon saatuasi poistattaa vanhan käyttäjäsi foorumeilta koska lopetit pelaamisen palvelimella jolloin pyynnöstäsi poistin käyttäjäsi, joten miksi nyt teit sitten uuden käyttäjän?

Jokainen voi varmasti tehdä omat johtopäätöksensä mitä mieltä olen hakemuksesi suhteen, ei mulla muuta.

alfa-aho

Käyttäjä
En käsittele hakemustasi, mutta tuon omat näkemykseni esille.

Pelityylisi oli 90 prosenttia ajasta sitä, että joko ihan suoraan rikoit tai menit erittäin harmaalla rajalla sääntöjen rikkomisen suhteen. En pysty kovin montaa päivää muistamaan kanssasi pelatessa kuin johonkin tekemiseesi ei olisi pitänyt puuttua. Käyttäydyit jatkuvasti erittäin ylimielisesti ja epä-asiallisesti toisia pelaajia sekä yhteisiä pelisääntöjä kohtaan. Haastoit jatkuvasti riitaa henkilöiden kanssa jotka olivat eri mieltä asioista kanssasi.
Viimeisesi temppu tulla toisella käyttäjällä palvelimelle ja käyttämällä jotakin voicemodia muokkaaksesi ääntäsi tuntemattomaksi (btw olit silti erittäin tunnistettavan kuuloinen) oli vain yksinkertaisesti naurettavaa. En pysty vieläkään käsittämään miten sinun ikäisesi käyttäytyi näin. Ja ei, et todellakaan ole neljän kuukauden aikana kasvanut tai muuttunut niin paljoa, että uskoisin ettei vastaavaa tapahtuisi uudestaan.
Halusit myös lopulta porttikiellon saatuasi poistattaa vanhan käyttäjäsi foorumeilta koska lopetit pelaamisen palvelimella jolloin pyynnöstäsi poistin käyttäjäsi, joten miksi nyt teit sitten uuden käyttäjän?

Jokainen voi varmasti tehdä omat johtopäätöksensä mitä mieltä olen hakemuksesi suhteen, ei mulla muuta.

Ymmärrän, että pelityylini oli erittäin epäasiallinen ja törkeä muita pelaajia kohtaan. Tämä johtui osittain tyhmästä riitelystä muiden pelaajien kanssa, mutta pitkälti se oli omaa typeryyttä.
Yritys tulla toisella käyttäjällä palvelimelle oli tyhmä ja ei kovinkaan pitkälle mietitty. Kyseessä oli huono ilmainen äänenmuuntaja ja olin suhteellisen varma siitä, että tulen jäämään kiinni, mutta halusin vain pelata palvelimella. Taisin pelata palvelimella noin 15 tuntia ilman sääntörikkeitä. Ymmärrän kyllä, että tämä ei oikeuta toisen käyttäjän tekemistä, mutta halusin mainita tämän.
Mikäli viittaat ikään, joka lukee Steam-profiilissani, niin voin kertoa, että se ei pidä paikkaansa. Olen oikeasti huomattavasti nuorempi kuin tuo ikä antaa ymmärtää. Valehtelin ikäni suuremmaksi muistaakseni siksi, kun eräs henkilö alkoi kettuilemaan siitä Cs matsissa.
Silloin, kun pyysin, että käyttäjäni poistettaisiin olin todella sitä mieltä, että en aikoisi pelata palvelimella jatkossa, mutta nyt olen muuttanut mieltäni. Olen sitä mieltä, että voisin pelata palvelimella ilman virheideni toistamista ja toivoin, että antaisitte mahdollisuuden siihen.

Viimeksi muokattu:

Waldz

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Hei. Olemme nyt ylläpidon kanssa miettineet oikein hartaasti kohtaloasi, mutta olemme tulleet päätökseen olla päästämättä sinua takaisin.

Päätöksemme johtuu siitä, että emme ole nähneet sinua tekemässä palvelimella muuta, kuin ärsyttämässä muita pelaajia (varsinkin OOC:ssa), perseilemässä tai muuten vaan rikkomassa sääntöjä.
Sinusta on tehty lukemattomia ilmiantoja ja olemme joutuneet puuttumaan pelailuusi liikaa.
Olet tehnyt aikoinasi niin paljon harmia muille pelaajille SuomiRP-"urasi" aikana ettemme yksinkertaisesti voi emmekä tule päästämään sinua takaisin.

Myös bännien kiertäminen on iso syy, miksi emme tule päästämään sinua takaisin.

Hylätty

Ylös Bottom