Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hyväksytty Bob marli unban hakemus

Frodo

Käyttäjä
Steam ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337534775/ ,STEAM_0:1:188634523

Serveri: SuomiRP

Ylläpitäjä: En tiedä

Syy: Perseily, toxisuus

Miksi sinun porttikielto pitäisi poistaa: Olen miettinyt sääntörikkomuksiani ja serverillä pelaamista lähiaikoina. Sääntörikkomukseni olivat typeriä ja porttikieltoni täysin oikeutettu. Olen varma, että olen kasvanut ihmisenä tarpeeksi, jotta pystyn jatkossa noudattamaan sääntöjä tarkasti. Olisi mukavaa, jos saisin uuden mahdollisuuden roolipelata Koivujoella vielä joskus.

Masi

Käyttäjä
Moro Frodo,

Muistan sut suhteellisen hyvin ja mitä luultavammin se taisin olla minä joka porttikiellon sinulle laittoi. Muistan myös aika hyvin suhtautumisesi ja asenteesi palvelimelle asetettuja yhteisiä pelisääntöjä kohtaan. Osasit kyllä pelata sääntöjen mukaisesti jos vain halusit, mutta turhan usein olin todistamassa perseilyäsi. Olit myös muutamassa tilanteessa hyvin epäkunnioittava toisia palvelimella pelaavia pelaajia kohtaan.

Huomaan että kaverisi ovat alkaneet taas pelaamaan ja haluaisit luonnollisesti heidän kanssa pelata, mutta en tiedä haluanko ottaa sinua takaisin.

En tee päätöstä vielä hakemuksesi suhteen, odotan jos haluat kommentoida tai kertoa kuinka pystyt vakuuttamaan, että olet sanojesi mukaan kasvanut ettei samanlainen käyttäytyminen enään toistuisi.

Frodo

Käyttäjä
Myönnän, että asenteeni serveriä kohtaan oli lepsu ja enkä aina kunnioittanut serverin pelaajia tai sääntöjä. Roolipelaaminenkin oli hankalaa, koska mikkini ei toiminut (nykyään toimii) ja se oli osasyy, miksi pelaaminen meni usein perseilyksi. Jos pelaaminen ei vieläkään onnistu sääntöjen mukaisesti, niin minun ei tarvitse pelata, mutta koitan parhaani mukaan noudattaa lupauksiani

Masi

Käyttäjä
Lisää meikä discordin puolellla jatkokäsittelyä varten
Masi#0423

Ylös Bottom