Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Haku on auki!

Gridder

Valvoja
Valvoja
SuomiRP
poliisi.png4oqnN7Qh.jpg
Tervetuloa.

Tämä on tarkoitettu hakuun uuteen viranomais tehtävään johon liittyy hyvät edut tähän mukaan.

Etuja on:

Työskentelyä tiimissä.
Mukana erillaisissa näytelmä videoissa kaupungille.

Raskaan varustuksen kanssa tekemistä.
Edustaa tulevaisuutta viranomaisissa.

Yksikkö etsii kaikenlaisia taitoja erillaisista ihmisistä. Ei ole väliä oletko nuorempi konstaapeli tai jopa ylikonstaapeli.

Tämä viranomais yksikkö on upo uusi sisäministeriön määräämänä.

Jos olet kiinnostunut vielä niin tässä on liite jonka voit lähettää tämän viestin kommenteissa.

• Nimesi?:
  • Kauan olet ollut kaupungissa?:
  • Miksi meidän pitäisi hyväksyä sinut?:
  • Oletko tehnyt töitä raskaan varustuksen kanssa?:
  • Poliisin arvo?:
  • Puhelin-numerosi?:
Sinulle soitetaan tästä jos olet hyväksytty valintoihin.
Tarkista että et ole esitutkinnassa kun laitat hakemuksen.

Paikkoja: 3

Viimeksi muokattu:

Ruubert

Guest
R
  • Nimesi?: Ruubert Huttunen
  • Kauan olet ollut kaupungissa?: 1000-1100t
  • Miksi meidän pitäisi hyväksyä sinut?: Olen kokenut komissaario olen toiminut pankki että pankki ryöstö keikoissa oletan että tälöäinen riittää mahdollisuudeksi liittyä olen myös ratkonut murhia ja ollut partiossa kokemusta löytyy
  • Oletko tehnyt töitä raskaan varustuksen kanssa?: Kyllä
  • Poliisin arvo?: Ylikomissaario
  • Puhelin-numerosi 77978

Minikakku

Käyttäjä
  • Nimesi?: Pertti Tammensaari
  • Kauan olet ollut kaupungissa?: 274 tuntia about
  • Miksi meidän pitäisi hyväksyä sinut?: Olen kokenut Komisario.olen toiminut erillaisissa vaarallisissakin tehtävissä.
  • Oletko tehnyt töitä raskaan varustuksen kanssa?: Kyllä.
  • Poliisin arvo?: Komisario
  • Puhelin-numerosi?: 51992

Viimeksi muokattu:

Konsteru

Käyttäjä
  • Nimesi?: Konsta Peruna
  • Kauan olet ollut kaupungissa?:Onhan sitä tultua ainakin 500 tuntia, saattoi resettautua joskus.
  • Miksi meidän pitäisi hyväksyä sinut?: Olen toiminut ennen puolustusvoimissa, sekä myös Rikoskomisariona, nykyään toimin poliisin virassa, ja välillä rikoskomisarion sijaisena. Osaan tehdä töitä joukkueesa, kunhan kaikki ottavat asian tosisaan, ja noudattaa ohjeita. Erikoisoperaatioita on tullut varsinkin puolustusvoimien puolelta rauhanturvaustehtävistä. Puolustusvoimissa olin muistaakseni Kersantti. Ajotaitoni on keskiluokkaa. Osaan myös ampua tuliaseilla tarvittaessa. Itsellä myös työhön intoa löytyy, ja olisin usein kuuntelemassa!
  • Oletko tehnyt töitä raskaan varustuksen kanssa?:Kyllä, hk16, rk62, rk95, sekä useat konepistoolit on tuttavuuksia. Tarkkuuskiväärillä myös ampunut jonkun verran.
  • Poliisin arvo?: Vanhempi konstaapeli.
  • Puhelin-numerosi?: 61301

Mikko Kuustonen

Käyttäjä
  • Nimesi?: Mikko Koskinen
  • Kauan olet ollut kaupungissa?: Noin 2-3 vuotta.
  • Miksi meidän pitäisi hyväksyä sinut?: Koska olen hyvin kiinnostunut tästä ja olen myös aika aktiivinen pelaaja lähiaikoina. Itseäni ainakin kiinnostaa mitä operaatioita tulemme tekemään jos minut hyväksytään ja mukavaa on ainakin se että joka operaatio on erinlainen ja ei ikinä tiedä mitä siellä nurkan takana on.
  • Oletko tehnyt töitä raskaan varustuksen kanssa?: Kyllä, käytän niitä usein raideissa karhuryhmän jäsenenä ja muutenkin on tullut käytettyä.
  • Poliisin arvo?: Nuorempi Konstaapeli
  • Puhelin-numerosi?: #29752

Viimeksi muokattu:

Jiko4242

Käyttäjä
  • Nimesi?: Jarko Ojanen
  • Kauan olet ollut kaupungissa?: 400h
  • Miksi meidän pitäisi hyväksyä sinut?: Olen aika aktiivinen poliisi, vaikka servula ei ole pelaajia olen välillä poliisi olen hyvä poliisi ja hyvä kuntoinen poliisi ja hyvä ampumaan ainakin tarkkuus kiväärillä tai HK MP 5 ja tykkään olla poliisin virassa. Kuuntelen ohjeet esim. raideissa kunnolla enkä menne ammuskelemaan ilman lupaa. Teen töitä käsketysti. Tiedän mitä oikeat poliisit tekevät ja he eivät ammu esim. autovarkaita. Autovarkaan havaittaessani kuulutan ensin radioon liikenteen pysäytyksen jos henkilö ei pysähdy niin alkaa takaa-ajo. Tämän jälkeen pyydetään lisäpartioita ja laitetaan piikkimatot esim. kolmen kulmalle. Jos joku ei ole ampunut poliisia en avaa tulta ilman syytä ja kysyn lupaa jos pitää käyttää voimaa ja silloin mietin onko järkevää ampua, koska mietin, että lopetanko sen ihmisen elämän. Mietin kahdesti onko järkevää ampua ja olen katsonut poliisi sarjaa oppinut miten pitää toimia eikä mennä aseen kanssa jos joku haukkuu kusipääksi. Loppu
  • Oletko tehnyt töitä raskaan varustuksen kanssa? raideja , ampuma harjoituksia ja käytän sitä raideissa esim. poliisin HK MP 5 yleensä muiden sarjatuliaseiden kanssa .
  • Poliisin arvo? vanhempi konstaapeli
  • Puhelin-numerosi?: 76469
1617042394065.png

pavee

Käyttäjä
  • Nimesi?: Aleksi Suomalainen
  • Kauan olet ollut kaupungissa?: 562 tuntia nyt kun tätä kirjoittelen.
  • Miksi meidän pitäisi hyväksyä sinut?: Olen kokenut poliisi, olen ollut mukana karhubasen varusteiden ryöstöissä sekä pankkiryöstöissä useaan kertaan. Sekä tunnen itseni sopivaksi tähän yksikköön koska matkan varrella, luulen oppivani hallitsemaan tunteeni.
  • Oletko tehnyt töitä raskaan varustuksen kanssa?: Olen, useastikin.
  • Poliisin arvo?: Ylikonstaapeli
  • Puhelin-numerosi?: 72186

Viimeksi muokattu:

Muhahaa Tai Ruubert

Käyttäjä
Nimesi?: Ruubert Huttunen
Kauan olet ollut kaupungissa?: 1200h
Miksi meidän pitäisi hyväksyä sinut?: Olen kokenut komissaario Nykyään poliisi päälikön virassa Jonka pyrkii parantamaan maailmaa
Oletko tehnyt töitä raskaan varustuksen kanssa?: Kyllä olen
Poliisin arvo?: poliisipäällikkö
Puhelin-numerosi?: 77978

Ylös Bottom