Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hyväksytty HulluBullun ylläpitohakemus

HulluBullu

Valvoja
🥈Valvoja🥈
SuomiRP
Pelaajan Jesse Suolahti ylläpitohakemus:

Karkeasti määritettynä, Milloin aloitit pelaamaan palvelimella?:
v. 2018 lokakuussa

Käyttäjänimesi mitä olet käyttänyt palvelimella viimeaikoina: Jesse Suolahti

Steam-nimesi ja SteamIDsi: HulluBullu, STEAM_0:0:197389795

Paljon olet pelannut palvelimella tunneissa: Wipen jälkeen (kirjoittamishetkellä) 340h, kokonaisuudessaan noin 1500h.

Vapaa hakemus:

Moorojesta,

Puolen vuoden päästä tulee täyteen neljä vuotta palvelimella pelaamisen aloittamisesta, ja ajattelin nyt kirjoitella sen ylläpitohakemuksen, jota minun ei ikinä pitänyt tehdä.

Jos en sattunut jollekkin jo tuttu olemaan, olen HulluBullu, palvelimella Jesse Suolahti. Ikää löytyypi 16 vuotta ja tietokonepelejä tulee pelattua tarpeeks ja vähän päälle. Kolme ja puoli vuotta tullut pelailtua nyt SRP:llä. Nykyisin pelailen suhtellisen aktiivisesti, kunhan aikaa riittää - puhutaan noin 1-5h / päivä. Olen aika rento kaveri loppuen lopuksi, vaikka siltä se ei aina välttämättä vaikuta. Tulen toimeen oikeastaan kaikkien kanssa palvelimella ja tunnen hyvin palvelimen playerbasen lukuuunottamatta aivan uusimpia pelaajia, mutta heistäkin suurimpaan osaan jo tutustunut jollain tavalla. Joskus aikoinaan ylläpitoon meinasin hakea, mutta se jäi ajatuksen tasolla, ja nyt päätin sitten oikeasti hakea.

Aikoinaan kun palvelimella pelaamisen aloitin, tuli säännöt tutuksi rautalangasta väännettynä, ja rangaistuksiakin jokunen tuli. Viimeisin rangaistus tainnut tulla 2020 syksyllä 10min OOC-blacklist muodossa. Kolmen ja puolen vuoden aikana säännöt ovat kuitenkin tulleet jo tutuksi, ja muistan niistä 90% jo sanasta sanaan ulkoa - sitä listaa on muutama kerta tullut luettua. Palvelimella pelaamisen aikana olen ehtinyt vaihdella paljon tyyliäni, jolla pelaan. Nykyisin oikeastaan tulee pelailtua vähän kaikenlaisilla tyyleillä - passiveRP:tä, aggressiivisempaaRP:tä sekä jotain siltä väliltä.
Ylläpitohakemusta en ole ennen tehnyt, koska olin itsekin ymmärtänyt hyvin, ettei saumaa ylläpitoon minulla ollut. Tilanne on kuitenkin nyt eri, ja siksi tätä hakemusta teen. En ole enää esimerkiksi pelitavaltani niin ailahteleva, enkä riitaa haastava, kuten pari vuotta takaperin.

Koen olevani sopiva ylläpitoon, koska:
- Laaja tietämys säännöistä
- Laaja ja pitkä pelikokemus palvelimella. Tullut kokeiltua käytännössä kaikkea, mitä palvelimella voi tehdä
- Tulen toimeen palvelimella muiden kanssa
- Pyrin olemaan rehellinen ja oikeudenmukainen
Olen muuttunut paljon rauhallisemmaksi verrattuna esimerkiksi vuoteen 2020, enkä ole enää mm. niin äkkipikainen, kuin ennen. Jotkut varmaan muistaa.

Voisin kertoa vielä, miten palvelimella minget rällästää ja haluan estää sellaisen, sekä miten palava halu minulla on ylläpitäjän roolia kohtaan. Koen sen kuitenkin itsestään selvyydeksi, kun tähän rooliin haetaan, ja jätän kirjoittelematte ne osuudet. Pyrin pitämään hakemuksen mahdollisimman tiivistettynä ja simppelinä ilman turhia liirum laarumeita.

TLDR;
Haluan antaa oman panokseni palvelimelle, ja koen sen tapahtuvan parhaiten tässä muodossa. Pelityylini on muuttunut huomattavasti, eikä pelaamiseni ole enää yhtä apinointia. Sääntöjä on opittu kantapään kautta, että ihan sääntökirjaa lukemalla, ja homma on siltä osin nykyisin hanskassa. Rankkuja ei ole pitkään aikaan tullut, ja lupaan olla mahdollisimman oikeudenmukainen sekä rehellinen, mikäli hakemus satutaan hyväksymään.

Miellellään kuulen myös muiden pelaajien mielipiteitä. Niistä en suutu, sanokaa vaan, mitä ajattelette.

Kiitos ja anteeksi.

- HulluBullu

Ps. Jos jonkun kanssa joskus ollut riitaa tms, no hard feelings ja tsillain.

pavetsu

Lahjoittaja
🏅
+ support. mukava tyyppi sekä varmasti asian osaava kaveri!

Viimeksi muokattu:

Jage

Lahjoittaja
🏅
-support nojuuu tiedän kyllä että säännöt hallussa mutta silti ei

vegenakki27

Lahjoittaja
🏅
+Support. Hyvä Roolipelajaa. Osaa hyvin käyttäytyä. Uskoisin että tämä on hyväksytään🐸

Ylös Bottom