Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Ilmianto 18.9 ~ Mingaukset jatkuu

Dsl70044

Käyttäjä
Syytetyn pelaajan rpnimi: Matti Monttunen #1151

Syytetyn steam nimi: Quatumus

Syytetyn Steam ID: STEAM_0:1:23176390

Syytetyn SuomiRP Profiili: Quatumus

Serveri: SuomiRP

Aika: 18.9.2021, klo noin 19.16

Yhteenveto: Olin suorittamassa kotietsintää. Matti ajoi autollaan miten sattuu. Tämän takia pyysin häntä poistumaan autosta, jota hän ei suostunut tekemään vaikka aseella uhkasin. Käskin heitä astumaan ulos autosta moneen kertaan (silloin, kun aseeni oli osotettuna suoraan kuljettajaa kohti, mutta ikävä kyllä ääneni ei kuulu videolla, sillä mikrofonini tallennus ei ollut päällä) Koska auto ei näyttänyt pysähtyvän, yritin pysäyttää sen ampumalla renkaat kuitenkaan siinä onnistumatta. Lopulta kuitenkin päädyin ottamaan Matin (ja hänen kaverinsa) ulos autosta murtajan avulla useampaan otteeseen. Mielestäni ei ole hyvää RP:tä mennä murtajalla murrettuun autoon takaisin samalla hokien huudahduksia "Haistaa sää paška" ja "saatanan homo". Loppujen lopuksi tilanne päättyy siihen, että päältäni ajetaan (CDM). Autoa myös käytetään minun vahingoittamiseen ennen itse päälle ajamista. Mitä haettiin muutenkaan tällä päin seiniä ajamisella suljetussa hallissa?

Todisteet: Todisteet

Viimeksi muokattu:

Dsl70044

Käyttäjä
Ja videolla Matin lisäksi kuuluva ääni (rynnäköinti vaiheessa, ei siis videon alussa)
oli ystäväni. Hän ei siis ole asianomainen, joten älkää huomioiko hänen sanomisiaan.

DARKSPY666

Käyttäjä
Backseat moderointi | Liittyi keskusteluun vaikkei ollut osallisena asiassa
Kaupunkihan ei omista tuota hallia jos sinne on rakennettu ''base''

Dsl70044

Käyttäjä
Kaupunkihan ei omista tuota hallia jos sinne on rakennettu ''base''
Et liity mitenkään tapahtuneeseen, joten voisitko ystävällisesti lopettaa ilmiantoon puuttumisen. Lisäksi se mitä sanoit ei liity mitenkään ilmiannon aiheeseen. Minulle ilmoitettiin, että halli on kaupungin omistuksessa ja sinne ei ole lupaa rakentaa mitään. Tein vain työtäni, kun suoritin kotietsinnän halliin.

Waldz

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Hei! Sori kohtuun myöhäisestä vastauksesta, mutta olen katsonut toisen ilmiannon (https://foorumi.suomirp.net/threads/poliisit-tulee-sisaeaen-ilman-paetevaeae-syytae.1073/), jossa poliisit ovat käyneet raidaamassa parkkihallissa olevan basen ilman syytä.

Toki tästä parkkihallin tilanteesta on ollut epäselvyyttä, mutta parkkihalli ei ole enää julkinen paikka, jos siellä on base tai rakennusta jonkin henkilön toimesta.
Tämä on nyt tullut selville viimeisien viikkojen aikana discordin kautta.

Tässä on nyt loppujen lopuksi kaksi osapuolta mennyt rikkomaan sääntöjä tämän ja toisen (https://foorumi.suomirp.net/threads/poliisit-tulee-sisaeaen-ilman-paetevaeae-syytae.1073/) ilmiannon perusteella.

En näe tarpeelliseksi rankaista ketään tässä tilanteessa ja siirrän ilmiannon hylättyihin.

Siirretään hylättyihin

Ylös Bottom