Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Jakeen loukkaava toiminta jatkuu jatkumistaan

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dsl70044

Käyttäjä
Syytetyn pelaajan rpnimi: -

Syytetyn steam nimi: -

Syytetyn Steam ID: -

En usko, että yllämainittuja tietoja tarvitaan, mutta mikäli näin on, voin ne tarvittaessa lisätä.

Serveri: Foorumit

Aika: 11.6 klo 21.11

Yhteenveto: Jage kommentoi minun tosissani tekemää ja tosissaan otetettavaan ilmiantoon seuraavanlaisesti: "Tämä ilmianto on ihan väkisin väännetty
niinkuin 90% sinun tekemistä ilmiannoista. Voisit lopettaa näiden "trolli" ilmiantojen tekemisen. :D"

Olen loukkaantunut siitä, miten Jage kommentoi minun hänestä tehtyä ilmiantoa tällä tavalla. On todella törkeää väittää, että mikään minun ilmiannoista olisi "trolli" ilmiantoja tai väkisin väännettyjä ilmiantoja, sillä jokainen on tehty vain siksi, koska olen havainnut, että palvelimen sääntöjä on rikottu. Ilmiantoon, johon Jage kommentoi ei olisi tarvittu ilmiannon aiheeseen kuulumatonta kommenttia, joka loukkaa minun tekemiä ilmiantoja ja samalla minua. Hän jopa kehotti minua lopettamaan ilmiannot, joissa annan sääntörikkureja ilmi. Jage rikkoi foorumeiden sääntöjä "2.1 - Ole ystävällinen ja kunnioittava toisia käyttäjiä kohtaan. " sekä "4.3 - Kunnioita muita käyttäjiä ja ylläpitoläisiä. ", joten vaadin hänelle jonkinlaista rangaistusta.

Todisteet:
1654979075027.png

Jage

Lahjoittaja
🏅
hahahah kiitos päivän nauruista

Jage

Lahjoittaja
🏅
Ja hei unohdit tehdä tästä ilmiannon joten ei muuta kuin kirjoittelemaan. (y)
Screenshot_626.png

Dsl70044

Käyttäjä
Välinpitämättömyydestä ilmiannoissa ollaan rangaistu aiemmin, joten on suositeltavaa, että lopettaisit sellaisen.

Jage

Lahjoittaja
🏅
@Dsl70044 nyt sit päätit estää mut koska kysyin että miten kiusaan sua
ei sullaka hyvi mee

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös Bottom