Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Kaaos momentos

Jampesteri

Käyttäjä
Syytetyn pelaajan rpnimi: Pentti Kovanen, Kalle Kalevala, Mikael Kosola

Syytetyn steam nimi: McDublin, Super Pentti, Deppo

Syytetyn Steam ID: 1: 76561198061346060 2: 76561198028600239 3: 76561198107149187

Syytetyn SuomiRP Profiili: https://suomirp.net/users/5686 https://suomirp.net/users/5926 https://suomirp.net/users/1062

Serveri: Suomirp

Aika: 20:30 varmaan

Yhteenveto: Eli siis, menin tossa kjksi ja säätelin vähän lakeja siinä. Koko sen ajan kun niitä lakekja säätelen kuulen vaan kun ihmisiä lamautellaan ja ammuskellaan. Kun saan lait tehtyä menen katsomaan tilannetta ja siellä oli ihan järkyttävä kaaos. Poliisit olivat menneet ilmeisesti mennyt sotkemaan yhden ravintolan ja siellä lamautellu ja pamputellu ilman syytä. Kun tulin paikalle sama meininki jatku ja poliisit jopa ampuivat yhden tyypin siitä. Menin jututtamaan penttiä ja näin ja uhkasin potkuilla. Sitten poliisit alkavat osoitella aseella ja vievät kanaalille. Poliisit kääntävät selän ja lähden uiden pakoon. Poliisit ampuvat minut sitten siihen veteen. Klipin sain vain siitä kun poliisit minut tappoivat.

Todisteet: https://streamable.com/hvhjmz (toi potkujen anto vedessä oli aika tyhmä veto ja myönnän et tein tossa virheen/rikkeen)

(kuva rp kanavalta)
Screenshot_699.png

SuperPentti

Käyttäjä
Omasta puolesta voin sanoa, että ketään en ole ampunut. Paitsi kaupunginjohtajaa hieman, sillä äijä yritti luikkia pakoon. Oltiin siis syöksemässä KJ:ta vallasta, sillä emme pitäneet häntä sopivana henkilönä kyseiseen tehtävään. KJ:lla oli myös aikomuksena erottaa jokaisen poliisin, joten päätimme ottaa tilanteen haltuumme ennen kuin se on liian myöhäistä. Mitä pizzeriassa tapahtui onkin jo pidempi tarina, siellä taisi olla aika ajoin lähes koko serveri pyörimässä ja nyrkit viuhuivat puolin jos toisin, itsekin tulin useaan otteeseen tapetuksi poliisina. Varmasti maineestani(kin) johtuen herätin taas paskakärpästen mielenkiinnon, joita pörräsi ympärillä jatkuvalla syötöllä koko illan. Kyseinen kaupunginjohtaja aikaisemman käytöksensä perusteella kuuluikin samaan sakkiin, sillä halusi jututtaa nimenomaan minua, eikä yleisesti virkavallan edustajia. Olen yllättynyt, että kyseinen henkilö on edes tehnyt ilmiannon, ottaen huomioon hänen köykäinen suhtautumisensa tapahtumiin pelin aikana. Jostain syystä on mennyt kivi kenkään, ja se jos jokin harmittaa.

Jampesteri

Käyttäjä
Otin sut jutulle koska susta kuulin pizzerian omistajilta että juuri sinä olit mennyt sotkemaan ja tekemään tällaista. Uhkasin potkia jokaisen ulos koska kukaan ei käyttäytnyt miten poliisin pitäisi. Tein ilmiannon siksi koska minun kaupungin johtaja rp meni pilalle tässä, sillä minut tapettiin. En liittynyt mitenkään tähän porukkaan olin vain silminnäkijä tässä tilateessa myös ennen kj uraani.

Kalle Kalevala

Käyttäjä
Hei.

Tässä tilanteessa olin itse käsittänyt että ideana oli Vähän Korruptoituneena Uhkailla, Mutta asia selvästi eteni radikaalimmin kuin oletin. Itse en Ampunut kertaakaan. Aka en tehnyt tilanteessa muuta kuin katsoin sivusta koska en tiennyt mitä pitäisi tehdä tuollaisessa tilanteessa. (ja tilanne oli käytännössä ohi ennenkuin tajusi että mitä siinä kävi.)

Aikaisempi tilanne Kebabbilassa/Pitseriassa oli niin sekava että en itsekkään ole täysin varma että mitä siellä tapahtui,
(Jonkin näköinen Mellakka kai?) Mutta Satunnaisesti ei ketään ammuttu tai muutenkaan hakattu.
(myönnän että ehkä vähän poliisi väkivaltaa Pampulla mutta ei mitään Random Tasettamista tai Ampumista).

Jampesteri

Käyttäjä
Hei.

Tässä tilanteessa olin itse käsittänyt että ideana oli Vähän Korruptoituneena Uhkailla, Mutta asia selvästi eteni radikaalimmin kuin oletin. Itse en Ampunut kertaakaan. Aka en tehnyt tilanteessa muuta kuin katsoin sivusta koska en tiennyt mitä pitäisi tehdä tuollaisessa tilanteessa. (ja tilanne oli käytännössä ohi ennenkuin tajusi että mitä siinä kävi.)

Aikaisempi tilanne Kebabbilassa/Pitseriassa oli niin sekava että en itsekkään ole täysin varma että mitä siellä tapahtui,
(Jonkin näköinen Mellakka kai?) Mutta Satunnaisesti ei ketään ammuttu tai muutenkaan hakattu.
(myönnän että ehkä vähän poliisi väkivaltaa Pampulla mutta ei mitään Random Tasettamista tai Ampumista).
ei varmaan ollu kukaan teistä joka ampu, muistaakseni se oli jaakko jokunen ku nyt oikein tarkkaan muistelen lukuunottamatta sitä kanaali ampumista

Kalle Kalevala

Käyttäjä
Mitä Meinaat että KJ Rp meni pilalle? Uhkasit Korruptoitunutta poliisi valtaa monesti, Lähit karkuun kesken tilanteen kun monella oli Aseet kädessä. Et myöskään kertaakaan sanonut suoraan vastaan että "Nyt ihan oikeesti" tai jotain samanlaista. Olit RP tilanteessa ihan täysin mukana. Kun Vaihdoit KJksi, Ensinmäinen (Ja ainut) asia mitä teit oli Poliisien rytkytys. Emme Keskeyttäneet/Pilanneet mitään sun RP tilannetta, SE oli se RP.

Jos ihan totta puhutaan, Vaikka KJn murha oli tietenkin väärin, Tämä Raporttaus tuntuu sellaiselta "Bad faith" tempaukselta.[/QUOTE]

Jampesteri

Käyttäjä
Mitä Meinaat että KJ Rp meni pilalle? Uhkasit Korruptoitunutta poliisi valtaa monesti, Lähit karkuun kesken tilanteen kun monella oli Aseet kädessä. Et myöskään kertaakaan sanonut suoraan vastaan että "Nyt ihan oikeesti" tai jotain samanlaista. Olit RP tilanteessa ihan täysin mukana. Kun Vaihdoit KJksi, Ensinmäinen (Ja ainut) asia mitä teit oli Poliisien rytkytys. Emme Keskeyttäneet/Pilanneet mitään sun RP tilannetta, SE oli se RP.

Jos ihan totta puhutaan, Vaikka KJn murha oli tietenkin väärin, Tämä Raporttaus tuntuu sellaiselta "Bad faith" tempaukselta.
[/QUOTE]
tilanteessa ei ollut oikein mitään tehtävissä. oli vaikea keskittyä mihinkään kun jokapuolella sattui ja tapahtui. kun menin kjksi säädin eka noin 5 min lakeja ja sitten menin puuttumaan siihen teiän touhuun joka päättyi aika lyhyeen. sillä kj rp meni pilalle tarkoitin sitä, että suunnitelmat meni pilalle ja ettö en enää voinut jatkaa kjna pelaamista.

SuperPentti

Käyttäjä
En nyt ihan ymmärrä, että miten sinun KJ RP:si on pilattu. "olin vain silminnäkijä tässä tilateessa myös ennen kj uraani", eli tiesit jo ennen urasi alkua mikä on tilanne ja homman nimi. Samalla logiikalla voisin itse pankkiryöstön aikana ryhtyä poliisiksi ja loukkaantua jos minut ammutaan ja Poliisi RP:ni pilataan. Ei jatkoon.

DARKSPY666

Käyttäjä
"ei varmaan ollu kukaan teistä joka ampu, muistaakseni se oli jaakko jokunen ku nyt oikein tarkkaan muistelen lukuunottamatta sitä kanaali ampumista" miten on voinu olla minä ku mulla on ase blacklisti?

Jampesteri

Käyttäjä
"ei varmaan ollu kukaan teistä joka ampu, muistaakseni se oli jaakko jokunen ku nyt oikein tarkkaan muistelen lukuunottamatta sitä kanaali ampumista" miten on voinu olla minä ku mulla on ase blacklisti?
no joku siviilipoliisi se oli varmaan erehdyin

ihan perus pisto

Käyttäjä
Olen pizzerian omistaja kaverini kanssa ja annamme asian anteeksi kunhan se ei toistu :)

Jampesteri

Käyttäjä
en mäkää kyl oikee vaadi mitää olihan se ihan hupaisaa varmaa voi hylätä

mipastu

Perustaja
Hallinnoija
SuomiRP
Hylätty perusteella että osapuolet eivät kanna enää kaunaa toisiaan kohtaan.

Toivottavasti kaikki osapuolet oppivat tästä jotain ennenkuin tälläistä toistuu ja pelaajia aletaan rankaisemaan.

Ylös Bottom