Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hyväksytty kaappi

• Viestiketjun aloittaja Jage
  • Aloituspäivämäärä

Jage

Lahjoittaja
🏅
Syytetyn pelaajan rpnimi: Pekka Perä #1062

Syytetyn steam nimi: VEXIJ

Syytetyn Steam ID: STEAM_0:1:197193565

Serveri: SuomiRP

Aika: 23.50 huomasin tuon

Yhteenveto: Kaappi paloaseman takana. En usko, että oikea paikka kaapille

Todisteet: 20220106235014_1.jpg20220106235010_1.jpg

AT5/Esa Lerssi

Lahjoittaja
🏅
En tiedä meinasivatko raidata mun basen, mutta sattu sopivasti olemaan tossa polttamon hallissa.

VEXIJ

Käyttäjä
Ei aiottu raidata baseasi, otin vain kirveen aikaisemmin päivällä tuosta kaapista. Ymmärrän kyllä virheeni, olin vain siinä tilanteessa liian laiska hakeakseni kirveen parkkihallista.

Jage

Lahjoittaja
🏅
Minua ei kiinnosta otitko kaapista kirveen vai dragunovin, koska rikoit kumminkin sääntöjä. Se, että olit laiska ei oikeuta sinua rikkomaan sääntöjä.

VEXIJ

Käyttäjä
Ymmärrän tietysti että tein väärin ja rikoin sääntöjä. Ymmärrän myös sen erittäin hyvin, että en voi rikkoa sääntöjä, vaikka olisin väsynyt. Nyt myöhemmin myös kadun päätöstäni laittaa tavarakaappi tuonne puun viereen. Huomaan kuitenkin hieman katkeruutta tekstissäsi, sillä ilmianto minkä minusta viimeksi teit hylättiin. + mulla ei oo dragunovia.

Jage

Lahjoittaja
🏅
Ymmärrän tietysti että tein väärin ja rikoin sääntöjä. Ymmärrän myös sen erittäin hyvin, että en voi rikkoa sääntöjä, vaikka olisin väsynyt. Nyt myöhemmin myös kadun päätöstäni laittaa tavarakaappi tuonne puun viereen. Huomaan kuitenkin hieman katkeruutta tekstissäsi, sillä ilmianto minkä minusta viimeksi teit hylättiin. + mulla ei oo dragunovia.
Jep jep katkeruuden takia tämä reportin teinkin :D En ollenkaan sen takia, että rikoit sääntöjä. Mukava myös nähdä kuinka olet huomannut "katkeruuteni" neljästä lauseesta jota tähän reporttiin olen laittanut. Niissäkin lauseissa selitän mitä olet tehnyt väärin.

Viimeksi muokattu:

mipastu

Perustaja
🥇Hallinnoija🥇
SuomiRP
Hyväksytty

Tavarakaappia on käytettävä ainoastaan realistisesti. Eli omassa kotona tai rakennuksessa.
Asetettu blacklist rangaistus.

Ylös Bottom