Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Kakedi FailRP poliisina

• Viestiketjun aloittaja repez
  • Aloituspäivämäärä

repez

Käyttäjä
Syytetyn pelaajan rpnimi: Mikko Loukko

Syytetyn steam nimi: Kakedi

Syytetyn Steam ID: STEAM_0:0:427458680

Syytetyn SuomiRP Profiili: https://www.suomirp.net/profile/76561198815183088

Serveri: SuomiRP

Aika: 17:30 - 17:00

Yhteenveto:
Hyppäsi kerrostaloasunnon katolta parvekkeelle, kiipeili oven avulla.
Löysi huume ruukut tällä tavoin. Oli saanut ilmoituksen toiselta katolla pomppivalta kaverilta (?) että "täällä on huumeita"
Valitettavasti en koko tapahtumaa saanut klipattua sillä oli shadowplayssä bufferi yhdessä minuutissa. Klippi alkaa hetkiä myöhemmin, kun Kakedi on jo hypännyt parvekkeelle.

Todisteet:

Videoklippi

1631113456807.png
Yllä Kakedin minulle itse lähettämä kuva ilmoituksesta.

m1kk3z1

Käyttäjä
Kuinkas teidän osalta se asia että pitkitätte tilannetta sillä että vastustatte jatkuvasti OOC puheella asiaa ja niin edelleen? Lisäksi tässä videoklipissähän paljastuu teillä olevan käynnissä metaradio.

repez

Käyttäjä
Kuinkas teidän osalta se asia että pitkitätte tilannetta sillä että vastustatte jatkuvasti OOC puheella asiaa ja niin edelleen? Lisäksi tässä videoklipissähän paljastuu teillä olevan käynnissä metaradio.
Emme yrittäneet pitkittää asiaa sen enempää, asia oli vain niin selkeästi FailRP:tä että meni hermo.
Olemme normaalisti Discordissa mutella, mutta tässä tilanteessa oli mutet pois tilanteen takia.

m1kk3z1

Käyttäjä
Emme yrittäneet pitkittää asiaa sen enempää, asia oli vain niin selkeästi FailRP:tä että meni hermo.
Olemme normaalisti Discordissa mutella, mutta tässä tilanteessa oli mutet pois tilanteen takia.
No tahtoisitko selittää tarkemmin minkä takia menitte seisomaan huumeruukkujen päälle kun yritin niitä tuhota, ja sitten sen että kun yritin huumeruukkuja tuhota, käskitte lopettaa samantien?

repez

Käyttäjä
No tahtoisitko selittää tarkemmin minkä takia menitte seisomaan huumeruukkujen päälle kun yritin niitä tuhota, ja sitten sen että kun yritin huumeruukkuja tuhota, käskitte lopettaa samantien?
Odotimme adminia tilanteen selvittämiseksi.

repez

Käyttäjä
Ymmärrät kuitenkin sen että vasta RP tilanteen jälkeen kuuluu hoitaa tälläiset "sääntörikkomus" tapaukset.
Ymmärrän. Tilanne oli täysin naurettava joten en pystynyt ottamaan sitä tosissani. Pahoitteluni.

m1kk3z1

Käyttäjä
Ymmärrän. Tilanne oli täysin naurettava joten en pystynyt ottamaan sitä tosissani. Pahoitteluni.
Siinä on yksi yleinen virhe, mutta pyritään siihen että tällainen asia ei toistuisi.

m1kk3z1

Käyttäjä
Tehdään näin. Yksi asia jäi vielä minua hämmentämään että kun olit sanonut discordin puolella että vaikutan siltä että minua ei roolipelaaminen kiinnosta. Olen aloittanut SuomiRP:n pelailun, jo vuonna 2018. Haluisin kuulla mikä sinut sai ajattelemaan näin.

SuperPentti

Käyttäjä
Mikä teijän pointti siis on? :D Säännöt ei kiellä katolle menemistä, edes vaikka apuna käytettäis ovea. On tainnu vaan pojjaat pahottaa mielensä kun huumeruukut menetettiin :'( /me soittaa maailman pienintä viulua

vegenakki27

Käyttäjä
Koko servu oli tohon aikaan aikamoinen villilänsi koska sama poliisi näköjään meni mun varastettuun autoon ja sanoi aja

mipastu

Perustaja
Hallinnoija
SuomiRP
Hylätty

Arvioituani kyseisen klipin ja muun todistusaineiston, en näe tarpeelliseksi rangaista osapuolia.
Hyvänmaun rajoissa ja bugeja abusaamatta, pelimoottorin mekaniikoita sekä mapin proppeja/esineitä yms. saa käyttää kiipeämiseen ja "parkouraamiseen". Hyvä nyrkkisääntö on että mikäli esine on jo mapissa eikä se ole pelaajan laittama proppi, niin sitä saa käyttää kiipeämiseen.

Mikolla on oikeus kotietsintään koska hän on saanut ilmoituksen huumeiden kasvatuksesta.

Ps. Palvelimella ei ole sääntöä "metaradiosta", discordia yms saa käyttää kavereiden kanssa.

Ylös Bottom