Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Kauppahyllyn väärinkäyttö

Dsl70044

Käyttäjä
Syytetyn pelaajan rpnimi: Pertti Kemppa

Syytetyn steam nimi: .,

Syytetyn Steam ID: STEAM_0:0:196411902

Serveri: SuomiRP

Aika: 18.4.2022, asia havaittu klo 14.04

Yhteenveto: Pertti Kempalla on basessaan kauppahylly, jota ei todellakaan käytetä siihen, mihin sellainen on tarkoitettu eli ihmisille eri asioiden myymiseen. Sen sijaan kauppahyllyä käytetään jonkinlaisena ammusvarastona, minkä selittää älyttömät hinnat sekä kauppahyllyn sijainti muiden pelaajien ulottumattomilla.

Todisteet: https://streamable.com/d4m4k5

Jage

Lahjoittaja
🏅
Voitko laittaa mitä sääntönumeroa rikoin?

Dsl70044

Käyttäjä
Itse luokittelisin tämän FailRP:ksi, eli sääntö numero 3.3

Hyväksikäytät myös kauppahyllyä siinä, että saisit itsellesi ammusvaraston.

Dsl70044

Käyttäjä
Voitko laittaa mitä sääntönumeroa rikoin?
Ai niin, onhan tämäkin olemassa.
"6.6 - Käytä huonekaluja (Tavarakaappi, Vaatekaappi jne.) niiden asianmukaisella tavalla. Älä osta huonekaluja kesken raidin tai RP-tilanteen."

Jage

Lahjoittaja
🏅
Itse luokittelisin tämän FailRP:ksi, eli sääntö numero 3.3

Hyväksikäytät myös kauppahyllyä siinä, että saisit itsellesi ammusvaraston.
Eli FailRP laittaa korkeat hinnat ammuksille? Joo ymmärrän, että ei oikea paikka säilyttää ammuksia, mutta itse en näe tässä mitään FailRP: eetä.

Olen käyttänyt samaa kikkaa aiemmin ja monet ylläpitäjät ovat käyneet/olleet basessa eivätkä ole asiasta sanoneet ja siksi olen tätä käyttänyt. Nykyään tavarakaappiin ei mahdu ammuksia, kun ne stäkkäävät vain kolmeen ja tavarakaappi täynnä aseita.

Dsl70044

Käyttäjä
Eli FailRP laittaa korkeat hinnat ammuksille? Joo ymmärrän, että ei oikea paikka säilyttää ammuksia, mutta itse en näe tässä mitään FailRP: eetä.

Olen käyttänyt samaa kikkaa aiemmin ja monet ylläpitäjät ovat käyneet/olleet basessa eivätkä ole asiasta sanoneet ja siksi olen tätä käyttänyt. Nykyään tavarakaappiin ei mahdu ammuksia, kun ne stäkkäävät vain kolmeen ja tavarakaappi täynnä aseita.
"6.6 - Käytä huonekaluja (Tavarakaappi, Vaatekaappi jne.) niiden asianmukaisella tavalla. Älä osta huonekaluja kesken raidin tai RP-tilanteen." sopiikin tähän tilanteeseen paremmin. Kauppahylly ei ole tavarakaappi v.2.

Jage

Lahjoittaja
🏅
Ai niin, onhan tämäkin olemassa.
"6.6 - Käytä huonekaluja (Tavarakaappi, Vaatekaappi jne.) niiden asianmukaisella tavalla. Älä osta huonekaluja kesken raidin tai RP-tilanteen."
"Ai niin, onhan tämäkin olemassa." Eli et siis edes muistanut, että tämä sääntö oli, mutta päätit silti tehdä reportin? Vaikuttaa hieman kostoreportilta.

Kuten sanoin tästä ei olla minulle sanottu, vaikka ylläpitäjät nähneet, kun käytän noita kaappeja. En tietenkään käyttäisi näitä, jos minulle oltaisiin sanottu, että ei saisi käyttää.

Olisiko sinun mielestäsi sitten ok, jos laittaisin nämä kauppahyllyt basen ulkopuolelle kaikkien saataville?

Dsl70044

Käyttäjä
"Ai niin, onhan tämäkin olemassa." Eli et siis edes muistanut, että tämä sääntö oli, mutta päätit silti tehdä reportin? Vaikuttaa hieman kostoreportilta.
Tein ilmiannon, koska sääntörike oli tapahtunut. Tiesin, että rikoit sääntöjä, mutta en vain muistanut tarkkaa sääntönumeroa. Maalaisjärkikin sen jo sanoo, ettei ominaisuuksien väärinkäyttö siten, että siitä saa itse edun, jota voi hyväksikäyttää, ole sallittua.

Jage

Lahjoittaja
🏅
Tein ilmiannon, koska sääntörike oli tapahtunut. Tiesin, että rikoit sääntöjä, mutta en vain muistanut tarkkaa sääntönumeroa. Maalaisjärkikin sen jo sanoo, ettei ominaisuuksien väärinkäyttö siten, että siitä saa itse edun, jota voi hyväksikäyttää, ole sallittua.
Vastaatko kysymykseen? Olistiko tehnyt reporttia jos hylly olisi ollut ulkopuolella muiden saatavilla, mutta korkeilla hinnoilla?

✪TOTSA2✪

Lahjoittaja
🏅
Joo iha tällee btw, et ylläpitäjät o ollu in ja out meijä basessa ja ihan SELVÄSTI nähneet tämän meijän kauppahylly systeemin. Eikä ole ikinä tullut minkäänlaista sanomista asiasta. Uskon, että jos sääntörike olisi tapahtunut niin siitä oltaisiin sanottu jo kauvan aikaa sitten. Muutenkin kaikki sinun ilmiannot meistä tai muista on ollut vähän väkisin väännetty. Plus tuo sääntö koskee omasta mielestä enemmän sitä, ettei osteta/laiteta huonekaluja kesken raidin. Ja vaikka olisikin, niin uskon että se on ihan sallittua käyttää niitä lisätilana kaikelle rompeelle yms.

AT5/Esa Lerssi

Lahjoittaja
🏅
En tiedä kiinnostaako sinua tämä, mutta olen pari kertaa joutunut ostamaan kesken raidin ammuksia tuosta hyllystä, koska omani ovat olleet loppu. Toki sain osan rahoistani takaisin, kun kitisin kuinka paljon niistä tuli taas maksettua.

Jage

Lahjoittaja
🏅
@Dsl70044 Voistko nyt vastata kysymykseeni jonka olen kysynyt sinulta jo kaksi kertaa? Olistiko tehnyt reporttia jos hylly olisi ollut ulkopuolella muiden saatavilla, mutta korkeilla hinnoilla?

xerr0rs

Hallinnoija
🥇Hallinnoija🥇
SuomiRP
Hylätty

Vaikka kyseessä olevaa entityä ei ole tarkoitettu tälläiseen toimintaan, en koe sen sinänsä olevan haitaksi kellekkään tai siitä tulevan mitään etua kummallekkaan osapuolelle.
En tämän takia koe tarpeelliseksi rankaista tästä.

Ylös Bottom