Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty leijuva kamera

• Viestiketjun aloittaja Jage
  • Aloituspäivämäärä

Jage

Lahjoittaja
🏅
Syytetyn pelaajan rpnimi: Atte Hämäläinen #1265

Syytetyn steam nimi: Vanhala

Syytetyn Steam ID: STEAM_0:0:596685862

Serveri: SuomiRP

Aika: näkyy tos

Yhteenveto: Olin poliisina kuuntelemassa rinttaako hän, mutta huomasin leijuvat kamerat jotka olisi voinut hetkessä laittaa realistisiksi, mutta häntä ei kiinnostanut yhtään ja hänen asenne oli todella huono koko ajan Esim tuo "Laita tulemaan ilmiantoa"

Todisteet: 20220118104551_1.jpg20220118104528_1.jpg20220118104458_1.jpgScreenshot_510.pngScreenshot_509.png

Teeeen autoja

Käyttäjä
Täytyy kyllä sanoa että on aika tylsää varmaankin kun ajelee hallin ohi, näkee mun aidat siellä, menee poliisin virkaan, hiippi takapihalle kerrostalon takaa, kuuntelee ja ei vastaa laittamiini advertteihin että mitä hiippailee siellä ja haukkuu köyhäksi kun sanon hänelle asiasta. Leijuvat kamerat 20cm päässä hallin seinästä ei kyllä tosiaankaa minun mielestä vakavin asia maailmassa jos pelaajia on 2, sinä ja minä. Ei nyt muuta
-Vanhala

Jage

Lahjoittaja
🏅
Täytyy kyllä sanoa että on aika tylsää varmaankin kun ajelee hallin ohi, näkee mun aidat siellä, menee poliisin virkaan, hiippi takapihalle kerrostalon takaa, kuuntelee ja ei vastaa laittamiini advertteihin että mitä hiippailee siellä ja haukkuu köyhäksi kun sanon hänelle asiasta. Leijuvat kamerat 20cm päässä hallin seinästä ei kyllä tosiaankaa minun mielestä vakavin asia maailmassa jos pelaajia on 2, sinä ja minä. Ei nyt muuta
-Vanhala
Tylsää? Ei ollut enkä ollut baseasia huomannut vaan tiesin sen olevan siellä, koska ei ollut ensimmäinen kerta, kun tuolla basessa olit. Kuuntelin löytyykö laittomuuksia, jonka jälkee aloit kyselemään asia advertissa ja OOC chatissä joka ei ole oikea paikka sille. Aloit minua haukkumaan pihalla, kun talosi ympäri juoksentelin joten vittuilin takaisin joka oli aika typerää, mutta se kuului roolipeli tilanteeseen.

Jage

Lahjoittaja
🏅
Screenshot_511.pngTässä kuva OOC puheistasi.

Teeeen autoja

Käyttäjä
20220118115721_1.jpg
Kuva otettu sillonkuin viimein päätit lähteä menemään pihastani. Astuit Poliisin virkaan 10min ennen tätä. Tämä vain todistaa sen ettei sinulla ollut aikomustakaan rpeettää poliisia, vaan tulla minun kämpille vain kuuntelemaan. Ja sit se jos kysyn OOC että miks oot siellä on kyl ihan sallittavaa kun joku vaan hiippailee siellä ilman hyvää syytä. Laitoin sitä ennen advertin asiasta johon et vastannut jonkin kumman syyn takia. Et missään kohtaa edes käyttäytynyt kuin poliisi sillä vielä tulet haukkumaan köyhäksi sen jälkeen kun hypit aitojeni päällä ja naureskelit ikkunaa kohti. Kuva alapuolella
20220118115721_1 (1).jpg
Sanoit tämän vielä poliisina jonka näkee kuvien aikaerosta. Sinulla ei ollut siis mitään syytä tulla minun kämpille vain kuuntelemaan, ja sitten kun et löydä mitään ja rupeaa vituttamaan teet ilmiannon että kamera on irti seinästä 20cm. Oisko aika miettiä vähän että mitä tänne pitäs laittaa ja mitä ei?
Myös jos sanon sulle että "Suksihan vittuun siitä" ei ole haukkumista vaan "vahvaa suositusta"

Jage

Lahjoittaja
🏅
Näytä liitetiedosto 1027
Kuva otettu sillonkuin viimein päätit lähteä menemään pihastani. Astuit Poliisin virkaan 10min ennen tätä. Tämä vain todistaa sen ettei sinulla ollut aikomustakaan rpeettää poliisia, vaan tulla minun kämpille vain kuuntelemaan. Ja sit se jos kysyn OOC että miks oot siellä on kyl ihan sallittavaa kun joku vaan hiippailee siellä ilman hyvää syytä. Laitoin sitä ennen advertin asiasta johon et vastannut jonkin kumman syyn takia. Et missään kohtaa edes käyttäytynyt kuin poliisi sillä vielä tulet haukkumaan köyhäksi sen jälkeen kun hypit aitojeni päällä ja naureskelit ikkunaa kohti. Kuva alapuolella
Näytä liitetiedosto 1028
Sanoit tämän vielä poliisina jonka näkee kuvien aikaerosta. Sinulla ei ollut siis mitään syytä tulla minun kämpille vain kuuntelemaan, ja sitten kun et löydä mitään ja rupeaa vituttamaan teet ilmiannon että kamera on irti seinästä 20cm. Oisko aika miettiä vähän että mitä tänne pitäs laittaa ja mitä ei?
Myös jos sanon sulle että "Suksihan vittuun siitä" ei ole haukkumista vaan "vahvaa suositusta"
Ekaksi kysyn miksi olet rajannut tuon console kuvan tuollein ettei muita viestejäsi näy? Myös tuon minun kommentini. Aloit minua haukkumaan, mutta siitä en klippiä ottanut joten sanoin noin takaisin eikä siinäkän mitään sääntörikettä ole. Voit minusta reportin tehdä jos minun työn vaihtaminen häiritsi noin paljon. Ihan syystä kansalaiseksi menin. Minun ei tarvitse sinun adverttiin vastata eikä se oikeuta sinua kysymään OOC chatissa siitä.

Teeeen autoja

Käyttäjä
"Ei oikeuta kysymään OOC chatissa siitä" No aivan varmasti oikeuttaa kun ei sinulla ikinä ollut edes näemmä tarkoitusta rpeettää poliisia. En nyt ruvennut mitään ilmiantoa vääntämään koska sekin oli vain huomio minkä tein. Yhtä naurettavaa tehdä siitä ilmianto kuin siitä että kamerani leijuu 20cm irti seinästä. JOTA et edes huomannut ennenkuin rupesit ärsyyntymään siitä kun et kuullut laittomuuksia.
-Vanhala

Jage

Lahjoittaja
🏅
"Ei oikeuta kysymään OOC chatissa siitä" No aivan varmasti oikeuttaa kun ei sinulla ikinä ollut edes näemmä tarkoitusta rpeettää poliisia. En nyt ruvennut mitään ilmiantoa vääntämään koska sekin oli vain huomio minkä tein. Yhtä naurettavaa tehdä siitä ilmianto kuin siitä että kamerani leijuu 20cm irti seinästä. JOTA et edes huomannut ennenkuin rupesit ärsyyntymään siitä kun et kuullut laittomuuksia.
-Vanhala
Koko ajan roolipelasin poliisia? Huomasin kamerasi koko ajan.

Teeeen autoja

Käyttäjä
Kuuluko @Jage sun poliisi rpeeseen seuraavat: Huomaa basen - Poliisiksi, ajaa auton kauas jotta en kuule sitä, mutta kuulin kun pysäytit sen. Hiippailit sinne taakse salassa vaikka näinkin sinut. Senkin jälkeen kun pointtasin sinut advertissani hiippailet edelleen ilman mitään kuulutusta, adverttia, mutta se mitä saan kun kysyn ooc että miks hiippailet siellä out of character mielessä sanot että ei kuulu tänne. Kai sulla oli joku hyvä syy olla siellä muutakun "kuunteleminen". Ei kai nyt oikeakaan poliisi vain päätä että "Hei, tuolla on talo, mennään sinne hiippailemaan ja kuuntelemaan". Sitä kutsutaan häröilyksi, ei virkatehtävien toimitukseksi.
-Vanhala

Jage

Lahjoittaja
🏅
Kuuluko @Jage sun poliisi rpeeseen seuraavat: Huomaa basen - Poliisiksi, ajaa auton kauas jotta en kuule sitä, mutta kuulin kun pysäytit sen. Hiippailit sinne taakse salassa vaikka näinkin sinut. Senkin jälkeen kun pointtasin sinut advertissani hiippailet edelleen ilman mitään kuulutusta, adverttia, mutta se mitä saan kun kysyn ooc että miks hiippailet siellä out of character mielessä sanot että ei kuulu tänne. Kai sulla oli joku hyvä syy olla siellä muutakun "kuunteleminen". Ei kai nyt oikeakaan poliisi vain päätä että "Hei, tuolla on talo, mennään sinne hiippailemaan ja kuuntelemaan". Sitä kutsutaan häröilyksi, ei virkatehtävien toimitukseksi.
-Vanhala
Miksi poliisi ei saisi kuunnella teetkö laittomuuksia? Tämä ei ole oikea elämä vaan peli. Ei varmaa IRL poliisi mene kuuntelemaan, mutta SuomiRP llä menee. Se ei mitään sääntöä rikoa ja sitä on monet tehnyt jo vaikka kuinka kauan.

Teeeen autoja

Käyttäjä
Mutta onhan se nyt ihan tyhmää mennä vain tosta noin vain "kuuntelemaan laittomuuksia". Ei sulla ollut se rp mielessä vaan se raidi. Molemmat tiedetään se.
-Vanhala

Teeeen autoja

Käyttäjä
+Syy siihen miksi laitoin vielä että, laita ilmiantoa oli, koska se olisi näkemisen arvoista.
-Vanhala

Jage

Lahjoittaja
🏅
Mutta onhan se nyt ihan tyhmää mennä vain tosta noin vain "kuuntelemaan laittomuuksia". Ei sulla ollut se rp mielessä vaan se raidi. Molemmat tiedetään se.
-Vanhala
Miksi en kuuntelesi pesetkö rahaa, kun huomaan basen? : D

Teeeen autoja

Käyttäjä
Ajaisit ohi muutamia kertoja, pyytäisit tulla kahville yms, mutkun ei. Suoraan vaan kuutelemaan. Itse en näe sitä roolipelinä että mennään heti kuuntelemaan mutta tämä ei ole ilmianto siitä että et osaa rpeettää poliisia vaan siitä että kamerani leijuivat.
-Vanhala

Jage

Lahjoittaja
🏅
Ajaisit ohi muutamia kertoja, pyytäisit tulla kahville yms, mutkun ei. Suoraan vaan kuutelemaan. Itse en näe sitä roolipelinä että mennään heti kuuntelemaan mutta tämä ei ole ilmianto siitä että et osaa rpeettää poliisia vaan siitä että kamerani leijuivat.
-Vanhala
Itsekkin tajusit tuon ni miksi otit sen sitten aiheeksi?

Teeeen autoja

Käyttäjä
Sillä ajauduimme pois aiheesta koska sinulla piti olla tekosyy kaikkeen. Onko sinun mielestäsi nuo kameroiden "leijuminen" nyt sellanen asia mistä pitäs ilmiantoa väsätä?

Ylös Bottom