Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Pavetsun loukkaava käytös foorumeilla ilmenee ilmenemistään

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dsl70044

Käyttäjä
Syytetyn pelaajan rpnimi:

Syytetyn steam nimi:

Syytetyn Steam ID:

En usko, että yllämainittuja tietoja tarvitaan, mutta mikäli näin on, voin ne tarvittaessa lisätä.

Serveri: Foorumit

Aika: 11.6.2022 klo 13.05

Yhteenveto: Pave (foorumeilla nimellä pavetsu) kommentoi minun tekemääni ilmiantoon "nolo". Tällaisen kommentin laittaminen ilmiantoon, johon ei ole osallisena, ei ole ystävällistä tai kunnioittavaa. "2.1 - Ole ystävällinen ja kunnioittava toisia käyttäjiä kohtaan." kieltää epäystävällisen sekä epäkunnioittavan käytöksen, joten vaadin pavetsulle rangaistuksen (sääntörike on tapahtunut). En kerta kaikkiaan hyväksy tällaisia kommentteja minusta ja vaadin pavetsua lopettamaan minun kiusaamisen foorumeilla.

Todisteet:
1654979952380.png

pavetsu🐼

Lahjoittaja
🏅
eiköhän ylläpito osaa rankaista minun "rikkomustani" syyllä backseat moderointi mikäli he kokevat sille tarpeen.

mainistet kuitenkin otsikossa, että loukkaava käytökseni jatkuu jatkumistaan, mutta en oikeastaan muista milloin olisin ollut "loukkaava" ketään kohtaan täällä, joten voisitko ystävällisesti valaista minua hiukan?

voisit nyt kuitenkin lopettaa näiden ilmiantojen kirjoittamisen koska ennen tai myöhemmin se olet sinä joka näistä kärsii.

Viimeksi muokattu:

Dsl70044

Käyttäjä
mainistet kuitenkin otsikossa, että loukkaava käytökseni jatkuu jatkumistaan, mutta en oikeastaan muista milloin olisin ollut "loukkaava" ketään kohtaan täällä, joten voisitko ystävällisesti valaista minua hiukan?
Sinun pyynnöstäsi valaisen sinua asian suhteen. Otsikossa ei lue mitään jatkumisesta eikä ilmeneminen ole jatkumisen kaltainen ilmiö.

voisit nyt kuitenkin lopettaa näiden ilmiantojen kirjoittamisen koska ennen tai myöhemmin se olet sinä joka näistä kärsii.
Otan uhkailun kiusaamisena, joten lopetathan uhkailun, sillä se luo turvattomuuden tunnetta.

pavetsu🐼

Lahjoittaja
🏅
Sinun pyynnöstäsi valaisen sinua asian suhteen. Otsikossa ei lue mitään jatkumisesta eikä ilmeneminen ole jatkumisen kaltainen ilmiö.
voi anteeksi kun kirjoitin asiani väärin. kuitenkin, sanot otsikossa, että *loukkaava" käytökseni täällä ilmenee ilmenemistään, joka viittaa siihen, että näin olisi tapahtunut joskus aikaisemminkin. voit varmaan valaista minua ja näyttää missä ja milloin näin olisi tapahtunut.

Otan uhkailun kiusaamisena, joten lopetathan uhkailun, sillä se luo turvattomuuden tunnetta.
vautsivau

Dsl70044

Käyttäjä
voi anteeksi kun kirjoitin asiani väärin. kuitenkin, sanot otsikossa, että *loukkaava" käytökseni täällä ilmenee ilmenemistään, joka viittaa siihen, että näin olisi tapahtunut joskus aikaisemminkin. voit varmaan valaista minua ja näyttää missä ja milloin näin olisi tapahtunut.
Kyseessä oli tehostekeino. Kyseinen tehostekeino ei viitannut mitenkään siihen, että toiminta olisi jatkuvaa, tai sitä olisi tapahtunut aikaisemmin. Ilmeneminen verbi viittaa siihen, että jotain asiaa voidaan nähdä toisessa asiassa. Ilmeneminen ilmenemistään on vain tehostekeino, joka ei viittaa mitenkään menneisyydessä tapahtuneisiin asioihin.

Dsl70044

Käyttäjä
On todella ikävää, että aiheutat uhkailullasi vakavaa pelon tunnetta muissa pelaajissa. Kun sinulle mainitaan sinun toimintasi
aiheuttamasta haitasta muille pelaajille, suhtaudut siihen täysin välinpitämättömästi.

pavetsu🐼

Lahjoittaja
🏅
On todella ikävää, että aiheutat uhkailullasi vakavaa pelon tunnetta muissa pelaajissa. Kun sinulle mainitaan sinun toimintasi
aiheuttamasta haitasta muille pelaajille, suhtaudut siihen täysin välinpitämättömästi.
😜

pavetsu🐼

Lahjoittaja
🏅
Kyseessä oli tehostekeino. Kyseinen tehostekeino ei viitannut mitenkään siihen, että toiminta olisi jatkuvaa, tai sitä olisi tapahtunut aikaisemmin. Ilmeneminen verbi viittaa siihen, että jotain asiaa voidaan nähdä toisessa asiassa. Ilmeneminen ilmenemistään on vain tehostekeino, joka ei viittaa mitenkään menneisyydessä tapahtuneisiin asioihin.
ok lol 🤠

Dsl70044

Käyttäjä
@pavetsu
Lopeta kerta kaikkiaan minun kiusaaminen, nimittely, spämmi sekä natsismin ihannointi yksityisviesteissä. Tämä ei ole hauskaa.
1655037137618.png

HulluBullu

Osa-aikakoodaja
🥈Valvoja🥈
SuomiRP
Hyväksytty/hylätty, siirrän kuitenkin hylättyihin.

Pave voi taas miettiä, että voisiko sen apinoinnin lopettaa. Mulla on parempaa tekemistä kesällä, kuin seurata teidän apinointia.

Foorumeita moderoidaan ylläpidon toimesta, eikä siellä tapahtuvista asioista tarvitse erikseen tehdä ilmiantoja. Nähdään kyllä kaikki täälllä tapahtuva. Jatkossa voit DSL vaikka odotella hetken, että ylläpito lukee kyseisen viestiketjun eikä tehdä jokaisesta sinne viestiä laittaneesta kuutta eri ilmiantoa.

Varoituksia jaettu eri henkilöille.

Hyvää kesää.

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös Bottom