Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Pelaajan Katalatz Ylläpitohakemus

katalat

Käyttäjä
Pelaajan Katalatz ylläpitohakemus
PAKOITETTU OSIO
Karkeasti määritettynä, Milloin aloitit pelaamaan palvelimella?: Aloitin alku vuodesta/viime vuoden lopussa.

Käyttäjänimesi mitä olet käyttänyt palvelimella viimeaikoina: Steam nimi: katalatz RP-Nimi: Reiska Perälä

Steam-nimesi ja SteamIDsi: Steam: katalatz SteamID: STEAM_0:0:529392702

Paljon olet pelannut palvelimella tunneissa: Olen pelannut reipasti yli 50h, Paitsi että tuli se fullwipe silloin... Silti paljon kokemusta palvelimella.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VAPAA OSIO

Miksi Juuri sinä?: Koska olen kokenut ja aktiivinen roolipelaaja/Garry's modin pelaaja. Pelaan palvelimella melkein jokapäivä, Ja tunteja tulee lisää. Olen todella positiivinen ja luova roolipelaaja. Yleensä roolipelaan poliisina. Tykkään jutustella erilaisten ihmisten kanssa ja kokea Kaikkea roolipelissä heidän kanssa. En kiusaa ketään, Vaikka olisi joku sairaus, Tai ei osaisi jotain asiaa.

Miksi haluat valvojaksi SuomiRP-Palvelimelle?: Koska tämä on minun lempi roolipeli-palvelin ja tykkään tästä vielä enemmän, Kun ei ketään "kiusaa" Tai muuta pahaa.. Haluan olla valvoja vielä enemmän, Koska näin kuinka hyvää työtä Ylläpito tekee.

Kerro itsestäsi: Olen 14-vuotias poika lohjalta. Kuulostan edelleen vähän helarilta, Koska jostain syystä äänenmurros on jäänyt keskivaiheeseen... Olen todella positiivinen roolipelaaja, Ja rakastan roolipelaamista ylikaiken! Unelmani on aina ollut, että saisin olla SuomiRP-Palvelimella Ylläpitäjä. Jos joskus suutun, Niin en mustaksi muutu. (Eli älkää luulko että syön teitä :D) Joo, En muuta keksi.

Aiemmat porttikiellot palvelimella: Fullwipen jälkeen ei ole tullut MITÄÄN. Ennen fullwipeä ja näitä, Olin muutamia isompia saanut.. (Ei kai vaikuta enään??)

Aktiivisuus: 2-6Tuntia/pv. (Vaihtelee koulun takia)

Oletko lukenut säännöt?: Todellakin, En muuten olisi täällä?!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Roolipeli kysymykset

Selitä omin sanoin, Mitä tarkoittaa Sana "RDM": RDM Tarkoittaa Random Deathmatchia. Selitettynä RDM Tarkoittaa kun joku tappaa sinut ilman hyvää roolipeliin pätevää syytä.

Selitä omin sanoin, Mitä tarkoittaa sana "FRP": FRP Tarkoittaa Fail-Roleplayta. Suomena selitettynä "FRP" Tarkoittaa, Kun joku esimerkiksi vaihtaa virkaansa kesken Roolipeli-Tilannetta+ Kesken esimerkiksi takaa-ajoa.

Selitä omin sanoin, Mitä tarkoittaa sana "FearRP": FearRP Tarkoittaa, Kun joku ei pelkää asetta/Muuta kättä pidempää esinettä.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Muuta?: Toivottavasti pääsisin ylläpitäjäksi SuomiRP-Palvelimelle. Yritin parhaani hakemuksessa! :)

(LISÄYS: TUNTEJA PÄÄLLE 200)

Viimeksi muokattu:

vegenakki27

Käyttäjä
-support en ole nähnyt sinua servulla hirvein usein etkä välttämättä sovi ylläpitoon eli meinaan sitä että bännejä on monenlaisista syistä. JOTEN EN NÄE SINUA YLLÄPITOON

Viimeksi muokattu:

pave

Käyttäjä
-support sähän oot se ukko joka massaili servulla sillee semisti ennen wipee, parit n pommitki lens sillon tällön

Jiko4242

Käyttäjä
-SUPPORT minun mielestä servule ei tarvita uutä ylläpidon jäsentä ja paljon sulla niitä tunteja on ? miisun sopport koska en ole nähnyt sua koskaan tai en muista sua

Viimeksi muokattu:

katalat

Käyttäjä
-SUPPORT minun mielestä servule ei tarvita uutä ylläpidon jäsentä ja paljon sulla niitä tunteja on ? miisun sopport koska en ole nähnyt sua koskaan tai en muista sua
Oon tässä aika usein lähipäivinä ollut serverillä. Tunteja päälle 200h, Unohdin laittaa. (Lisäsin juuri)

Jampesteri

Käyttäjä
-Support
Käsittelit hakemuksessasi enemmän sitä miten roolipelaat et miksi haluaisit ylläpitoon. Mielestäni ei tarvitse olla mikään maailman paras roolipelaaja päästäkseen ylläpitoon. Enemmänkin se minkälaista kokemusta sinulla on ylläpidosta ja minkälainen ihminen ja persoona olet määrittää sen, että pääsetkö vai etkö pääse ylläpitoon. Mielestäni se mitä kerroit itsestäsi ei ole tarpeeksi vaikuttavaa enkä koe sinua ylläpitoon.

ricky aka jari

Käyttäjä
-support perseilee palvelimella. täyttää ooc spämmillä. ei osaa rpeettää. ei tunteja.

Masi

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Huomenta.

Kiitos ensinäkin mielenkiinnosta ylläpito tehtäviä kohtaan.
Et kuitenkaan täytä vielä sellaisia kriteerejä joita vaadimme jokaiselta ylläpitäjältä. Omistat suhteellisen laajan sääntörikkomus historian katsottuna pieniin pelitunteihisi. Täten emme voi hyväksyä hakemustasi.

Käsitelty & hylätty.

Ylös Bottom