Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Pohjankangas?

Juuso Kallio

Käyttäjä
Ehdotuksen tyyppi[SuomiRP/Foorumit/Muu?]; Suomirp

Selitä ehdotuksesi; Mietin tässä, että tulisiko pohjankangas enää takaisin kun pidin siitä todella paljon. Ehdotan, että lähiaikoina voisi mapin vaihtaa pohjankankangas mappiin.

Miksi ehdotuksesi tulisi lisätä; Se on minun lempi mappi. pidän siitä mapista kun se on iso ja sieltä minulla on parhaat muistot suomirp:ltä. Siellä oli myös kiva basettaa eri paikoissa. Tämä olisi hyvä myös kun ihmisä alkaa olla servulla taas enemmän. Se on vain legendaarinen mappi.

Linkki; https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1578832807

Viimeksi muokattu:

Muhahaa Tai Ruubert

Käyttäjä
+Support pidän itsekin tästä mapista hyvin paljon on koivujoki hyvä mutta on siinä vuoden sisään kerinnyt pelaa siellä jo liikaa.

ricky aka jari

Käyttäjä
+support Paras suomirp mäppi ja vaihtelu tekisi hyvää. Tästä mäpistä tulee kans just semmoset suomalaiset vibat ja näyttää tosi suomalaiselle.

Dsl70044

Käyttäjä
+Support
Onhan tätä ennenkin ehdoteltu, mutta olen edelleen sitä mieltä, että Pohjankangas on paras SuomiRP-kartta kautta aikojen.
Minä todella haluaisin taas pelata Pohjankankaalla.

Teeeen autoja

Käyttäjä
+support Rupeehan toi koivujoki pieneks käymää kun pelaajia +20 jotai

✪TOTSA2✪

Lahjoittaja
🏅
EI VITUSSA MITÄÄ POHJAKANGASTA! Perustelut sille on se että se mappi on yksinkertaisesti liian iso. näin kävi pinecitynkin kanssa.

Masi

Käyttäjä
Pohjankankaassa on omat hyvät ja huonot puolet, hyväksytyissä ehdotuksissa on jo yksi ehdotus pohjankankaasta joka on hyväksytty, eli siis pohjankangas voi mahdollisesti vielä joskus tulevaisuudessa tulla mapiksi, mutta ei välttämättä. Nyt ainenkin toistaiseksi mennään Koivujoella. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta!

Ehdotus hylätty. (samasta aiheesta yksi hyväksytty ehdotus jo ennestään)

Ylös Bottom