Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hyväksytty Poliisi ei välitä virolaisista :c

masapekka

Käyttäjä
Syytetyn pelaajan rpnimi: Martti tai matti???

Syytetyn steam nimi: Quatumus

Syytetyn Steam ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198006618509

Syytetyn SuomiRP Profiili: https://foorumi.suomirp.net/members/quatumus.315/

Serveri: (SuomiRP, Discord, Foorumit) Suomirp

Aika: Noin kello 16.30

Yhteenveto: Tulin talooni talon sisälle olit tunkeutunut virolaisia miehiä ilmeisesti asentamaan jotain lämmittysjärjestelmiä, vaikka ei oltu pyydetty. No virolaiset miehet vaativat meiltä 5000e asentamistaan laitteista ja kun ei suostuttu he kävivät väkivaltaiseksi, joten jouduimme ottamaan järeämmät aseet käyttöön.
Tilanne soviteltiin ja olimme heittämässä niitä ulos asunnosta kunnes huomaan että kaupunkiin ilmestyi kaksi poliisia, ja oletin että ei menisi kauaa kunnes he olisivat oven takana joten sanoin jarille että veisi virolaiset panttivangit yläkertaan suojaan. Jari raahasi panttivangit yläkertaan kunnes huomasin että poliisit ovat ovella no päätin sitten laittaa /y (Meillä on kolmepanttivankia) jotta varmasti tietäisivät että meillä on panttivankeja viesti taisi mennä perille kun pian tuli numero johon voisin ottaa yhteyttä ja neuvotella olin juuri alkamassa neuvotella kunnes huomasin että poliisi on murtajan kanssa oven toisella puolella no koitin kuitenkin viimeisen kerran vielä huutaa että meillä on panttivankeja mutta se ei poliisia näyttänyt kiinnostavan vaan mursi oven ja ampui minut maahan ajattelin että kaikki olisivat selvinneet ehjin nahoin mutta se ei tainnut olla poliisien mielessä. kuolemani jälkeen jari teloitti panttivangit yläkertaan ja ystäväni Aleksi Suomalainen ampui dragunovilla poliisit.

(Tein semmoisen virheen kun huusin että kirjoitin eka että meillä on panttivankeja kolme ja sitten kirjoitin uudestaan meillä on panttivankeja ja vahingossa näppäilin tekstin perään nollan joka saattaisi kuulostaa siltä että meillä ei olisi panttivankeja mutta kuitenkin yksi yläkerrassa ollut panttivanki oli soittanut hätäkeskukseen että on panttivankina joten oletan että poliisit tiesivät.

( Ja toi crosshair on console commandilla mut voin poistaa sen jos siitä alkaa joku hulapaloopa ) 🧡

Todisteet:
Desktop 2021.10.10 - 16.29.14.03.DVR_Moment.jpg

Tossa vielä video missä näkyy kun poliisi tunkeutuu sisään mulla on clippi myös kokotilanteesta mutta en haluaisi jakaa sitä mielelläni jos lisätodisteita ei tarviste yksityisyyteni takia.

pavee

Käyttäjä
Kerron tilanteen omasta näkemyksestäni. Huomaan kuin Masa Pekalle asetetaan kotietsintälupa, joten soitan ja kysyn tarviiko apua. Masa sanoi kyllä, joten menen paikalle, ja lasautan toisen poliisin siihen pihalle, mutta toinen juoksi juuri sisään, jonka johteesta Masa Pekka ja panttivangit kuolivat.

vade

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Onko teillä mitään selvää todistetta siitä että poliisit saivat tiedon panttivangeista? Sillä huusitte chattiin, se ei välttämättä mennyt siis poliiseille perille.

masapekka

Käyttäjä
olen keskutellut heidän kanssa tilanteesta ja saivat sanoivat että olivat tietoisia asiasta. En ole varma onko minulla mitään selvää todistetta muutakun että panttivanki itse soitti hätäkeskukseen ja kertoi että se on kidnapattu, ja sen takia poliisit tulivat paikalle

vade

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Annan Quatumuskselle 24 Tuntia aikaa kertoa hänen näkemyksensä tilanteesta.

@Quatumus

Quatumus

Käyttäjä
Saimme kutsun asunnon yläkerrasta jossa sanottiin, että siellä oli panttivankeja, joten tulimme paikalle ja aloitimme raidin.
Seuraavana saimme chattiin huudon masapekalta, jossa hän sanoi että heittä on panttivankeja. Tässä vaiheessa olimme jo asunnon alakerrassa, mutta emme edenneet sen pidemmälle. Yritin avata ensimmäistä fading dooria, mutta minua ruvettiin ampumaan heti kun avasin sen. Klipissä näkyy tämä ja kuinka masapekka huutaa, että "ei tulla tänne meillä on panttivankeja" tosin hän oli seinän takana enkä kuullut sitä itse. Samassa hetkessä hän myös ampuu minua kohti ja ammuin takaisin ja näin tapoin masapekan. Olin haavoittunut ja lähdin heti ulos talosta takaisin toisen poliisin luokse, mutta sitten pavee tuli ja ampui meidät molemmat kauempaa hänen dragunovillaansa.

DARKSPY666

Käyttäjä
mutta meille tuli mainos jossa luki että oli panttivankeja ja kun tutkimme alakerran menin ulos soittamaan ja neuvottelemaan kun masa ei vastannut huomasin että Quatumus tuli ulos ja sitten meidät ammuttiin drakunovilla.

vade

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Sanot että aikeesi oli vain avata ensimmäinen fading door. Vaikka clipissä näkyy että, kun olit murtanut oven niin jatkat eteenpäin samaan aikaan nostat asetta esille.

Olit tietoinen että rakennuksessa on panttivankeja mutta päätit silti puskea vaarantaen panttivankien hengen, miksi?

Quatumus

Käyttäjä
Sanot että aikeesi oli vain avata ensimmäinen fading door. Vaikka clipissä näkyy että, kun olit murtanut oven niin jatkat eteenpäin samaan aikaan nostat asetta esille.

Olit tietoinen että rakennuksessa on panttivankeja mutta päätit silti puskea vaarantaen panttivankien hengen, miksi?
se fading door jonka mursin videolla oli ensimmäinen fading door kuten sanoin ja kyllä otin asetta käteen omaksi turvakseni, koska tiesin, että rakennuksessa oli aseistautunut henkilö

vade

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
se fading door jonka mursin videolla oli ensimmäinen fading door kuten sanoin ja kyllä otin asetta käteen omaksi turvakseni, koska tiesin, että rakennuksessa oli aseistautunut henkilö
Ymmärrän, mutta et vieläkään vastannut kysymykseeni että, miksi puskit vaikka tiesit että asunnossa on panttivankeja?

Ylös Bottom