Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty poliisi failrp

Quatumus

Käyttäjä
Syytetyn pelaajan rpnimi: Tero niemi

Syytetyn steam nimi: BALU

Syytetyn Steam ID: (SteamID) (Tähän tyyliin: STEAM_0:1:55975235) STEAM_0:1:184071411

Syytetyn SuomiRP Profiili: (löydät profiilisi täältä)

Serveri: SuomiRP

Aika: 17.9.2021 noin kello 21:15

Yhteenveto: rupesi ampumaan minun ja kaverini autoja vaikka olimme paikallaan hänen vieressään

Todisteet: oman mikrofoonin äänet ei valitettavasti kuulu tuossa

Cs-Rambo

Käyttäjä
Saattaa näyttää pahalle mutta tässä ei selviä kokonaan sitä että mitä ennen tätä tapahtui... Tapahtuma putki oli se että et pelännyt asetta kun käskin poistumaan ja otit vain sen kohdan kun ammuin kun ette totelleet vaikka minulla oli ase kädessä. Jo kun olitte tulossa sisälle niin kielsin teitä ettekä totelleet sitä mitä sanoin vaikka minulla oli mellakka ase siinä vaiheesa kun astuitte autoihin ja kielsin ajamasta niillä. Kumit ammuin sitä varten etteivät he pääsisi karkuun.Se saattaa olla vähän kohtuutonta mutta en luokittelisi sitä FailRP:si.Tämä on minun näkemys asiasta olitte sitten mitä mieltä tahansa. PS.Voin Tarjota kahdeksan keburullaa huomen.XDDD.+Kumit ammuin koska vittuilitte tää en saa renkaita rikki mutta pää syy oli se että ette pääsisi pakoon.

Waldz

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Ilmiannon tekijälle (Supralle ja Skylinelle) sanottiin selvästi, että pysähtyy.
Autot eivät totelleet ja Tero joutui käyttämään voimakeinoja. Klippi on tosin aika huonosti leikattu.

Tietenkin Terolla tämä tilanne on mennyt vähän yli, mutta tässä tämä Skyline oli jatkuvasti provosoimassa Teroa, että mitä tehdä.

Hylätty

Ylös Bottom