Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Poliisit - Sarjan ensimmäinen kuvaus, sekä aloitus.

• Viestiketjun aloittaja Waldz
  • Aloituspäivämäärä

Waldz

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
w_poliisit_s11_J1.jpg
(Custom Thumbnail)

Kauan olen itse odottanut, että pääsisi valmistelemaan ja aloittamaan SuomiRP:n ikiomaa parodiaa kuuluisasta viranomaissarjasta "Poliisit".
Jaksoja tulee niin kauan, kun minä jaksan niitä editoida ja kuvata, sekä myös muiden pelaajien motivaatiosta osallistua mukaan sarjan tekemiseen.
Toisinsanoen, jos tahdotaan aloittaa kuvaus, tarvitsemme yllättäen innokkaita pelaajia palvelimelle.

Toivottavasti kaikki tilanteet sujuvat järkevästi, eikä koko jakso olisi pyssyttelyä ja kuolemista, vaan nautinnollista roolipelaamista ja eläytymistä.
Myöskin tilanteita ja tapahtumia ei suurimmaksi osaksi suunnitella etukäteen.

Miten pääsen mukaan?
Otan yhteyttä itse mahdollisiin poliiseihin/ihmisiin palvelimella tai sen ulkopuolella, että olisivatko he jonkin työparin kanssa valmiita osallistumaan jakson tekemiseen.
Voitte myös laittaa minulle tähän vastauksia, jos tahtoo osallistua kuvauksiin.

Toivottavasti pääsemme aloittamaan, kunhan saamme tarpeeksi osallistujia, että pelaajia palvelimelle.

Videot tulevat hyvin todennäköisesti tälle
kanavalle.

Intro:
https://youtu.be/zilxVI8rc58

Viimeksi muokattu:

Dsl70044

Käyttäjä
Mä voisin osallistua kaverini (RP nimi Kimmo Hietalan) kanssa.

Arvo Rata

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Konstaapeli Erkki Perä-erä on varmasti kiinostunut tämmöisestä mahdollisuudesta.

Ylös Bottom