Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Raport taas

• Viestiketjun aloittaja Jage
  • Aloituspäivämäärä

Jage

Lahjoittaja
🏅
Syytetyn pelaajan rpnimi: Anton Väänänen #1063 Ja Pekka Perä #1062

Syytetyn steam nimi: Squeaky #Rustypot Ja VEXIJ

Syytetyn Steam ID: STEAM_0:1:453479802 Ja STEAM_0:1:197193565

Serveri: SuomiRP

Aika: About 18:40

Yhteenveto: Seisoin täysin paikallaan autokaupalla ja Pekka Perä päättää ajaa päälleni. Videosta näkee kuinka hän kääntää autonsa minua kohti. Hetken kuluttua alt tabaan takaisin peliin ja huomaan kuinka Anton leikkii ruumiillani.

Todisteet: https://streamable.com/c2mgxz

VEXIJ

Käyttäjä
Tulin siihen autokauppiaalle ja olit vielä matkalla asuinalueelle päin. Tämän havainnon tehtyäni spawnasin itselleni auton, ja ajattelin suunnata katseeni Antonin ajamiseen, enkä huomannut että olet vielä edessäni. Pääni näkyykin olevan kääntyneenä kummallekin puolelle, ja kääntyy salamannopeasti puolelta toiselle eli katson taaksepäin. Kun pääni sitten käännän takasin eteenpäin, videossa näkyy, kun painan jarrut pohjaan ja koska tilanteen nopeudessa en kerennyt ajatella mihin päin käännän rattia, käänsin sitä vastakkaiseen suuntaan, mihin olit viimeksi menossa.

Jage

Lahjoittaja
🏅
Tulin siihen autokauppiaalle ja olit vielä matkalla asuinalueelle päin. Tämän havainnon tehtyäni spawnasin itselleni auton, ja ajattelin suunnata katseeni Antonin ajamiseen, enkä huomannut että olet vielä edessäni. Pääni näkyykin olevan kääntyneenä kummallekin puolelle, ja kääntyy salamannopeasti puolelta toiselle eli katson taaksepäin. Kun pääni sitten käännän takasin eteenpäin, videossa näkyy, kun painan jarrut pohjaan ja koska tilanteen nopeudessa en kerennyt ajatella mihin päin käännän rattia, käänsin sitä vastakkaiseen suuntaan, mihin olit viimeksi menossa.
Missä kohtaa olin asuinalueella? Olin afkannut autokaupalla pitkään. Etköhän sinä minut tuossa nähnyt, kun paikallani seisoin. Se pää on aina kääntyneenä jompaan kumpaan suuntaa, että ei ole siitä kiinni. Miksi edes alat kääntämään minua päin, kun olisit voinut vain ajaa suoraa. Huomaan hieman katkeruutta, kun olin sinut raidannut ja laittanut vankilaan hetki sitte.

VEXIJ

Käyttäjä
Asuinalueella et ollut missään vaiheessa, viestissäni kerroin että olit kävelemässä asuinalueelle päin autokaupan ohi, samaan aikaan kun itse kävelin autokaupalle.

Katkeruudesta en kuitenkaan puhuisi tässä tilanteessa, olimmehan kuitenkin basettaessa kerenneet jo pari tuntia pestä rahaa, emmekä raidissa hävinneet aseita, sillä antauduimme. Ennen kun teit raportin en ollut edes tajunnut että olit sama pelaaja joka oli poliisina aiemmin raidannut basemme.

Asioista joita teimme voisi väitellä lisää, mutta itse näen sen turhaksi. Viesteissäni olen kuitenkin yrittänyt perustella, miksi tämä oli vahinko ja miksi näin pääsi käymään.

Lopuksi olen pahoillani jos inhimillinen vahinkoni haittasi sinun pitkää afkaustasi autokaupalla.

Jage

Lahjoittaja
🏅
Asuinalueella et ollut missään vaiheessa, viestissäni kerroin että olit kävelemässä asuinalueelle päin autokaupan ohi, samaan aikaan kun itse kävelin autokaupalle.

Katkeruudesta en kuitenkaan puhuisi tässä tilanteessa, olimmehan kuitenkin basettaessa kerenneet jo pari tuntia pestä rahaa, emmekä raidissa hävinneet aseita, sillä antauduimme. Ennen kun teit raportin en ollut edes tajunnut että olit sama pelaaja joka oli poliisina aiemmin raidannut basemme.

Asioista joita teimme voisi väitellä lisää, mutta itse näen sen turhaksi. Viesteissäni olen kuitenkin yrittänyt perustella, miksi tämä oli vahinko ja miksi näin pääsi käymään.

Lopuksi olen pahoillani jos inhimillinen vahinkoni haittasi sinun pitkää afkaustasi autokaupalla.
En nyt tuota asuinalue juttuasi tajunnut, mutta sillä nyt ei ole väliä. Siitä katkeruudesta huomatuin, koska olit minua lähtenyt karkuun, kun olin sinut kiinni saanut aloit siinä huutelemaan "Menipäs hyvin raidit" ja näin. Tiedän kyllä, että tiesit minun olevan sama pelaaja siitä ei tarvitse valehdella. Ja tuohon loppuun viellä, en ollut enää afkaamassa vain menossa roolipelaamaan, mutta päätit sitten päälleni ajaa. Minun silmään tuo ei vahingolta näyttänyt, kun paikkallaan oleva pelaaja on aika helppoa väistää.

mipastu

Perustaja
🥇Hallinnoija🥇
SuomiRP
Hylätty

EI ole oikein ajaa missään tilanteessa kenenkään päälle, mutta tämä näyttää vahingolta ja tuo on erittäin huono paikka seistä/afkata mikäli ei halua jäädä auton alle! asuinalueelta tulevat tulee pimeydestä kun mappi lataa uuden alueen ja tuossa ei ole mitään joka blokkaisi mikäli ohjaus vähän heittää. Myöskin autojen spawni on suoraan edessäsi joka lisää vahingon todennäköisyyttä.

Tähän lisäksi VEXIJ vaikuttaa tajuavan vahinkonsa sekä virheen.

Ylös Bottom