Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Ruubertin unban hakemus

pavetsu💎

Lahjoittaja
🏅
Nimesi: Ruubert Huttunen

Steam ID: STEAM_0:1:29038741

Serveri: SRP

Ylläpitäjä: Masi

Syy: Uhkasin exploitata palvelimella

Miksi sinun porttikielto pitäisi poistaa:

Ajattelin nyt vielä toisen kerran yrittää unban hakemusta ja uskon, että tällä kertaa tämä hyväksyttäisiin, koska olen käyttänyt tähän mielestäni paljon aikaa, sekä miettiny tekojani ja katunut niitä.

Ne uhkaukset mitä muille kanssapelaajille lähetin, eivät todellakaan ollut asiallisia mutta mitä kiukuspäissään tekee kun koko päivä oli menny persiilleen ja nyt sitä jälkeenpäin katuu.

Minulla ei koskaan ollut aikomuksia toteuttaa näitä kyseisiä uhkauksia joissa uhkasin exploitata palvelimella aiheuttaen vahinkoa sille. Olin vihaantunut ja päätin purkaa tunteitani muihin yhteisön jäseniin. Sanoin todella tyhmästi ja kadun sitä nytten.

Olen porttikieltoni aikana pelaillut muita pelejä ja minusta tuntuu siltä, että olisin valmis palaamaan takaisin pelailemaan SuomiRP palvelimelle. Vaikka vain kuukausi tuntuu lyheltä siinä kerkeää paljon miettimään mikä meni pieleen.

Olen saanut lukuisia muistoja SuomiRP palvelimelta, sekä hyviä ystäviä joiden kanssa pelaan vieläkin muita pelejä, enkä haluaisi tämän olevan loruni loppu.

Minulla on tarkoituksena parantaa käytöstäni, jossa mielestäni olen onnistunut tämän "tauon" aikana jota olen porttikieltoni aikana suorittanut. Voin vain kiittää ilmiantajiani joidenka ansiosta koen pystyväni parempaan käytökseen etenkin SuomiRP palvelimella. Enkä enää tule laittamaan mainoksia joiden sisältö on "Markus Mätipaska vois lopettaa shadowsien kullien imemisen".

Pidän tämän lyhyenä. lisään loppuun vielä motivaationi tehdä uuden unban hakemuksen.

"Tee se hakemus. Meillä on vielä shadowseja tapettavina" - Inno

Anteeksi etenkin ylläpidolle minun aiheuttamastani kriisistä. Se ei tule toistumaan.

(julkaistu ruubertin puolesta kun ei sitä itse pystynyt tekemään)

Ylös Bottom