Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hyväksytty Tino Juan Haavoisen Ylläpito hakemus.

Avigdor

Valvoja
Valvoja
SuomiRP
Karkeasti määritettynä, Milloin aloitit pelaamaan palvelimella?: n. 2-3 vuotta sitten

Käyttäjänimesi mitä olet käyttänyt palvelimella viimeaikoina: Tino Juan Haavoinen (Ennen. Tino Juhani Haavoinen)

Steam-nimesi ja SteamIDsi: Nimi: Avigdor SteamID: STEAM_0:0:70980104

Paljon olet pelannut palvelimella tunneissa: n. 800 tuntia.

Vapaa osio:

Oikein hyvää Aamua, päivää, iltaa toivottaa Tino.

Tämän hakemuksen tarkoitus on tuoda esiin haluni ryhtyä ylläpitäjäksi.

Minä:
Hei! Nimeni on Tino, 18 ja olisin halukas liittymään suomirp:lle ylläpitoon.
Olen Amiksen 3.lukuvuotta käyvä miehen alku joka tykkää videopeleistä. "Who could have guessed."

Minun vahvuuksiani ovat Luotettavuus, huumorintaju ja vahvat sosiaaliset kykyni. Minun on helppo jutustaa hepun kuin hepun kanssa juurikin näitten vahvuuksien avulla. Vahvuuksieni avusta pystyn myös mukautumaan tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Uusien ystävien saaminen on minulle tärkeintä maailmassa, elämässä kaverit ovat minulle tärkeimpiä, ei ehkä kaikille mutta minulle.

Juuri lähiaikana olen muuttanut omaan kämppään, tämän myötä tyhjää aikaa on tullut sitten kainaloiden täydeltä.

Uusien kokemuksien kokeminen on minulle tärkeää, koska tämän avulla voin jakaa tietoni ja taitoni muiden kanssa ketä sitä tarviavatkin.

Miksikä juuri minut ylläpitoon?
Olen pitkään miettinyt tätä kysymystä, ja olen saanut tähän vastauksen.

Pitkän aikaa olen kokenut ja oppinut tästä yhteisöstä, sen säännöistä ja sen menetelmistä. Olen mielestäni juuri se oikea tyyppi tähän hommaan.

Aikaisempaakin kokemusta löytyy "ylläpito" hommista, ei toki Gmodista mutta muista peleistä. Osaan tulkita tilanteen kuin tilanteen, osaan kuunnella ja harkita tarkkaan. En tee hätiköityjä johtopäätöksiä vaan hoidan kaikki tapahtumat ammattimaisesti. Jos taas sattuukin tilanne missä minun "pätevyyteni" ei riitä kutsun apua häpeämättä ja hoidetaan tilanne yhteistyöllä.

Haluan tuoda voimani tämän palvelimen ylläpidolle myöskin senkin takia, koska tämän on itselle tärkeä paikka. Täälä olivat minun ensimmäiset roolipeli "kokemukseni, jotenka halua osoittaa ja näyttää haluni auttaa ja tukea juuri tätä palvelinta.

Olen motivoitunut, osaava, ymmärtävä ja oikeudenmukainen. Haluan tuoda oman liekehtivän haluavan kipinän tämän yhteisön kasassa pitäjiin. Haluan auttaa tiedollani, taidollani, ajallani ja kaikellani.

Kauhiasti olen saanut myös sanomista siitä, että olisin hyvää seuraa ja minun kanssa juttu luistaa.
wink wink

Ihmisten auttaminen on minulle henkilökohtaisesti todella tärkeää ja haluan, että kaikilla on mukava ja kiva olla.

Ja jos minut tähän uuteen taivaleeseen mukaan otettaisiin, oppisin itse uutta myös matkan varrella.
Kiitos ja kumarrus koko tälle yhteisölle!

Kiitos kun luit ja toivottavasti tykkäsit!

Nähdään kaupungissa!

-Tino

Minikakku

Käyttäjä
Moro! Hakemuksesi on minun mielestä hyvä. En kuitenkaan laita +Support tai -Support koska en ole tavannut sinua palvelimella paljoa.

Neutraali +1/-1

1623743093948.png

Viimeksi muokattu:

pave

Käyttäjä
Hyvä hakemus, mutta en ikinä ole sinua palvelimella nähnyt, niin en ala +supporttia taikka -supporttia tähän laittamaan.

Murokakku1

Käyttäjä
Neutraali +1/-1

Moi, tässä luin tätä hakemusta ja ihan viisaalta tyyppiltä vaikutat. Pysyn neutraalina niin kauankun pystytään luodä yhdessä roolipelitilanteita.
En muista tiedä mutta minun mielestä tekstiäkin oli ihan kiva lukea mutta kuitenkin vähän fontti otti silmiin.

Mukavaa päivänjatkoa 👊

Jiko4242

Käyttäjä
Hyvä hakemus joa oisi vaan saanut jolain muula fontilla

neutral en ole koskaan nähnyt sinua servulla

JanneGG

Käyttäjä
+Support komee ja hyvä pelaa, hyvä roolipelaaja ja järkevä henkilö

SE JÄTKÄ

Minikakku

Käyttäjä
Vaihdan mielipiteeni +Support

Todella hyvä roolipelaaja ja ymmärtää roolipelin idean.

Murokakku1

Käyttäjä
Support +1

Moi, olen sinun kanssa vähän larppaillut ja osaat tehdä tilanteista kiinnostavia. Ymmärrät roolipelin idean ja lisäksi osaat muovailla tilanteita.
Siksi päätin vaihtaa tämän Neutraalista Supportiin.

Mukavaa päivänjatkoa 👊

Jage

Käyttäjä
+support pitkästä aikaa joku jolla on oikeasti mahdollisuus päästä ylläpitoon

mipastu

Perustaja
Hallinnoija
SuomiRP
Hyväksytty

Ylläpitohakemuksesi on alustavasti hyväksytty,
tulemme pyytämään sinut seuraavaksi haastattelu/perehdytys vaiheeseen tulevien päivien aikana.

Kiitos hakemuksestasi!

Ylös Bottom