Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty UNBAN (ehkä)

• Viestiketjun aloittaja Jaska
  • Aloituspäivämäärä

Jaska

Käyttäjä
Nimesi: Mikko Maaras

Steam ID: (STEAM_0:1:227915218)

Serveri: (SuomiRP)

Ylläpitäjä: (Avigdor)

Syy: (N-pommitus)

Miksi sinun porttikielto pitäisi poistaa:Nyt kirjottelen jo uutta unban hakemusta mutta en enään vain pelkän unbannien takia vaan anteeksipyynnön takia. Olen kerennyt miettiä kauan jo tekemisiäni ja niiden typeryyttä. Se että sanoin N-sanan "vahingossa" ei pitäisi olla edes syy unbannia varten. Olen ystävieni kanssa paranellut roolipeli taitojani ja oppinut arvostamaan muita pelaajia, heidän taustasta riippumatta. Se että olen vain kirjoitellut tähän asti vain unbannien toivossa loppuu nyt. Haen anteeksiantoa henkilöiltä joita loukkasin, pyytäisin anteeksi varsinkin Avigdorilta ja muilta joiden roolipeliä olen ikinä mennyt pilaamaan. Mielestäni ihminen ansaitsee toisen mahdollisuuden, mutta siitä en päätä minä vaan te.

Masi

Käyttäjä
Anteeksipyyntösi on hyväksytty, porttikieltosi loppuu muutenkin jo ensi kuun alussa, joten olet silloin tervetullut takaisin palvelimelle paremman asenteen kera. En näe tarvetta lähteä lyhentämään porttikieltoasi enää.

Ylös Bottom