Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty Unban hakemus (2)

Aito Kuristaja

Käyttäjä
Steam ID: STEAM_0:0:526358174

Serveri: Garrysmod SuomiRP

SuomiRP Profiili: https://suomirp.net/users/4301

Ylläpitäjä: Waldz

Syy Double account

Miksi bännisi pitäisi poistaa? Olen ottanut opiksi teoistani enkä tule tekemään sitä enään koskaan uudelleen. Toivoisin että joku moderaattori ymärtää että olen pahoillani enkä enään ikinä tee mitään tämän tapaista. Olen muuttunut mies!

Aito Kuristaja

Käyttäjä
+

Miksi bännisi pitäisi poistaa? (2) Olen kasvanut ja oppinut mitä temppuja ei kannata tehdä. Haluan päästä takaisin Suomi rpeelle tuomaan iloa enkä hankkimaan itseäni takaisin bänneille. Pelien idea on olla hauskaa mutta pelaaminen ei ole hauskaa jos ei pysty/saa pelata pelejä/servereitä mitä haluaa! Toivoisin että adminit ymmärtää.

mipastu

Perustaja
🥇Hallinnoija🥇
SuomiRP
Doubleaccount ei ole bannisi syy, vaan perma banni koska olet yrittänyt kiertää oikeita bannejasi.

Korjaa hakemuksesi.

Aito Kuristaja

Käyttäjä
Steam ID: STEAM_0:0:526358174

Serveri: Garrysmod SuomiRP

SuomiRP Profiili: https://suomirp.net/users/4301

Ylläpitäjä: Waldz

Syy Bännien kiertäminen Perseily, OOC Asioiden huutelu ja toisen pelaajan härnääminen

Miksi bännisi pitäisi poistaa? olen ottanut teoistani opiksi enkä tule toistamaan virhettäni enään koskaan. näin tässä kun on tätä ajatellut kuinka kusipää olen ollut niin kyllä siinä omatunto alkaa kolkuttaa. Olen tässä näiden kuukausien aikana kun en ole päässyt pelaamaan gmod rpeessä kavereideni kanssa niin on alkanut vähän suora sanotusti vituttamaan käytökseni että olen ruvennut härnäämään ja huutelemaan ooc asioita voice chattiin. Tykkäsin pelata SuomiRpeetä niin uskon että kiinnostukseni ei ole siitä pelistä mihinkään kadonnut! Ystävällisin terveisin Tatu

Viimeksi muokattu:

Waldz

Hallinnoija
🥇Hallinnoija🥇
SuomiRP
MoI! Jos muistat RP-nimesi niin helpottaisi selvittämistä.
Myös jos saat selvennettyä miksi olet mennyt kiertämään bännejäsi, kun sinulla on ollut niitä jäljellä enää sen 12 päivää.

Aito Kuristaja

Käyttäjä
Moi Waldz! Nimeni oli Osmo Hopia ennen resettiä. Tämä voi kuulostaa tarinalta mutta olisin kiitollinen jos herra adminit ymmärtäisi/ luottaisi minuun että en valehteleMinulla oli/on siis kaksi steam accounttia joiden välillä surffailen joku kaunis päivä olin vahingossa mennyt alt accountillani katsomaan kauankos minulla on bännejä enään jäljellä koska se lukee siinä kuin connectaa servulle siintä sain double account bännit. Yst Terveisin Tatu

Viimeksi muokattu:

Aito Kuristaja

Käyttäjä
Kerroin tämän saman asian viime kerralla kuin hain unbänniä mutta minua ei uskottu toivoisin että uskoisitte nytten.
Ymmärrän että ette voi noin vain luotttaa mutta toivon parasta!

Viimeksi muokattu:

Aito Kuristaja

Käyttäjä
Samalla kun vastaatte saanko unbännit vai enkö voisitteko tarkistaa miksi minulla on bännit discordiin? Didcord nimeni on Tatu#6720

Masi

Käyttäjä
Discord porttikiellon syysi on "Rasistinen käyttäytyminen discordissa"
En osaa tarkemmin sanoa mistä sen olet saanut, mutta jotain asiatonta olet kuitenkin puhunut kun tuommoisen porttikiellon olet saanut.

Aito Kuristaja

Käyttäjä
Näköjään kuohuksissa niistä bänneistä olen menny raivoisaaann jotaan huutelee

Aito Kuristaja

Käyttäjä
Alt Käyttäjäni Steam ID:STEAM_0:1:607496918
Käyttäjäni: STEAM ID:STEAM_0:0:526358174

Masi

Käyttäjä
Huomenta Tatu,

Porttikieltosi on perusteltu, koska olet koittanut tulla palvelimelle porttikieltosi aikaan toisella käyttäjällä.
Sait palvelimelta ensimmäiseksi porttikielloksi kolmen kuukauden mittaisen porttikiellon, kun perseilit, huutelit OOC asioita pelissä ja härnäsit toisia pelaajia. Lisäksi olet myös discordissa tehnyt jotain, josta olet saanut rasistisen käyttäytymisen vuoksi porttikiellon. Jokainen edellämainituista syistä ovat sellaisia, että vähän tyhmempikin kaveri tajuaa mitään niistä olla tekemättä, täten porttikieltosi ovat perustellut, enkä tule niitä poistamaan.

Käsitelty & hylätty

Ylös Bottom