Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hyväksytty unban hakemus

Roukku Riku

Käyttäjä
Nimesi: en nyt muista näin 2-3v jälkee mikä oli eikä taida enää nähä mistää

Steam ID: (SteamID) STEAM_0:1:103492480

Serveri: SuomiRP

SuomiRP Profiili: https://foorumi.suomirp.net/members/roukku-riku.319/

Ylläpitäjä: en muista

Syy: aika varma että propeilla perseilystä ja massrdm

Miksi sinun porttikielto pitäisi poistaa: iän myötä alkanu mennä jakeluu että lapsellinen käytös ja muu turha perseily mikä pilaa muilta ilon ei oo ok. oishan se iha kiva jos pääsis takas pelailee ku porukka oli mukavaa mut ite mänin kusemaa omalla pelleilyllä

Masi

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Terve,

On hienoa, että osoitat mielenkiintoa vuosienkin jälkeen palvelintamme kohtaan, mutta hakemuksessasi et oikeastaan antanut mitään varsinaista syytä miksi minun pitäisi porttikielto sinulta poistaa. Miten voin varmistua, että vastaava ei toistu uudelleen ja pelaamisesi ei mene taas pelleilyksi?

Toivon vastausta kysymyksiini, jolloin voin tehdä lopullisen päätöksen hakemuksesi suhteen.

Roukku Riku

Käyttäjä
Moro,

Onko aikuistuminen kelpo syy? Mua oli helppo yllyttää tekemää typeryyksiä vaikken ite halunnu aluksi lähteä mukaan, mutta se saatiin kuulostamaa vaan hauskanpidolta joten päätin sitte niin myös tehä. Mut nyt päälle vuos sitte oon alkanu käyttäytymää ihan vaan oman ja muitten hyvinvoinnin puolesta. Keskittymis lääkkeet alkanu menee kans ja seki autto ja auttaa edelleen.

Oon ihan 100% varma ettei ketää kiinnosta toi teksti mut kirjotin mitä tuli. Asenteestahan se on kiinni mite käyttäytyy ja oon saanu sen korjattua.

Masi

Hallinnoija
Hallinnoija
SuomiRP
Huomenta.
Asenteestahan se on kiinni mite käyttäytyy ja oon saanu sen korjattua.
Olet oikeassa, asenteesta hyvin moni asia loppupeleissä on vain kiinni, ja jos omiesi sanojesi mukaan olet saanut sen korjattua, niin en voi muutakuin luottaa sanaasi ja uskoa, että olet oppinut virheistäsi. Täten poistan porttikieltosi palvelimelta.

Vahva suositus tälle sivulle, näet sieltä säännöt sekä oleellista tietoa miten palvelin suurinpiirtein toimii.

Käsitelty & hyväksytty.

Ylös Bottom