Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Ville Smith (Vaipu) Ylläpitohakemus

Kuinka moni haluaisi nähdä minut ylläpidossa?

• Äänestäjiä yhteensä
    17

Ville Smith (Vaipu)

Käyttäjä
Hei vain SuomiRp ylläpito ja pelaajat, monet teistä varmasti tuntevat minut mukavana bussikuskin palvelimelta. Olen jo pitkään ajatellut hakea ylläpitoon oikeastaan jo siitä päivästä kun liityin serverillä vannoin, että jonain päivänä pääsisin ylläpitoon. Olen jakanut Hakemukseni kolmeen eri osaan ensimmäisessa osassa Kerron vähän itsestäni. Toisessa osassa Kerron miksi Haluan suomiRPeen ylläpitoon ja muuta ja kolmanessa Kerron aikaisemmasta kokemuksestani.

Karkeasti määriteltynä, miloin aloitit pelaamaan palvelimella: 9.6 - 1.7.2018

Käyttäjänimesi mitä olet käyttänyt palvelimella: Ville Smith

Steam-nimesi ja steamIDsi: Nimi: Vaipu, SteamID: STEAM_0:1:98965287

Paljon olet pelannut serverillä tunneisssa: 184h Er (Ennen Resettiä), 21h RJ (Resetin Jälkeen).

Omat tiedot:

Olen 18 vuotias mies keski-suomesta valmistuin vähän aikaa sitten ICT-asentajaksi ja nyt sitten tammikuussa olisi tarkoitus mennä armeijaan. En meinannut hankkia tässä välissä mitään töitä, joten minulla on liikaakin aikaa. Armeija jälkeen aijjon alkaa opiskella parempaan koulutusta. Tällä hetkellä vapaa ajalla opettelen koodaamista, sekä 3D modelointia tulevaisuutta varten, sekä pelaan eri pelejä niinkuin Gmodia.

Miksi Haluan SRP ylläpitoon/muu:

SuormiRp ylläpitoon liittyminen on ollut unelmani siitä lähtien, kun ensimmäisen kerran astuin serverille. En ole vain hakenut, koska omasta mielestäni en ole ollut valmis, monia kykyjä piti kehittää ennen kuin uskaltaisin hakea ja monia asioita piti oppia. Jos oikein muistan minulla on tällä hetkellä 2 varoitusta tai oli, koska niitä ei käytetä enään ilmeisesti mitä viimeksi kuulin. Haluasin kertoa vähän näistä varoituksista tässä, ensimmäinen varoitus tuli masilta, kun hyppäsin vahingossa ambulanssista ja kuolin ja palasin hakemaan lanssia NLR aluuelta niin sain tästä varoituksen minulle ei edes annettu aikaa selittää tapahtumaa tai sitten muistan tilanteen väärin. Toisella kerralla rikoin FearRP ja menin reportamaan itseni ylläpidolle, josta sain toisen varoitukseni.

Aikaisempi kokemus:

Minulla on aikaisempaa kokemusta yläpidossa olosta muutamalta pieneltä Minecraft serveriltä, joissa oli alle 15 ihmistä aktiivisesti pelaamassa. Olen myös itse hostannut monia Minecraft servereitä ja muitten pelien servereitä. Aloitin 2017 ylläpito toiminnan Flosminen nimiselllä Minecraft servulla. Olin Flosminen ylläpidossa noin puolivuotta kunnes minut erotettiin ylläpidosta syynä, pienimuotoinen abuse, mutta aijon hakea takaisin heidän ylläpitoonsa kun uusi kausi alkaa, jos minut sallitaan takaisin. Ymmärsin virheeni ja opin kokemuksestani. Lisäksi olen toiminut Tams Pizzeria SCP:SL servun ylläpidossa 29/12/2018 lähtien tähän päivään asti, heillä oli myös erääs vaiheessa Minecraft serveri, jossa toimin myös ylläpidon tehtävissä. Tiedän erittäin hyvin, että Minecraft servereillä on täysin eri meno kuin gmod servereillä, mutta en näe ylläpidossa olemista sinä, että voisit flexata muille näen sen tilanteena oppia uusia asioita voisin oppia ja Saada kokemusta garrys modin ylläpidosta ja sitä voisi hyödyntää sitten tarvittaessa tulevaisuudessa.

Loppu sanat:

Tarkoitus oli tehdä tämä hakemus 14/6/2021, mutta tiellä tuli ongelmia ja asioita piti selvitellä, joten teen tämän nytten. Lisäksi, jos ylläpidolla tai pelaajilla on kommenteja/kysymyksiä vastaan mielellään, joko täällä tai sitten Discordissa. Jos palvelin ei tällä hetkellä tarvitse lisää ylläpitoa voidaan tämä hakemus laittaa piiloon ja otta käsittelyyn, kun lisää tarvitaan. Kiitos ajastanne.

1630439417765.png

Ville Smith (Vaipu)

Käyttäjä
Servule on just tullut uusi ylläpidon jäsen
Tämän takia olenkin viestissä kertonut, että jos ei ole tarvetta minut voidaan sivuutta ja ottaa käsittelyyn kun tarvetta tulee.
Samoin minecraft hommastakin puhuin sitä, että siinä on isot erot.
Kiitos suuresti mielipiteestäsi se auttaa minua kehittämään taitojani tulevaisuutta varten.

✪TOTSA2✪

Käyttäjä
-neutraali. Miks helvetissä en muista tätä pelaajaa srp;n alkuajoilta? :D Kumminki jos 2018 o alottanu. Mut hei kaikkee hyvää sinne ja onnee yp hakemuksee.

Ville Smith (Vaipu)

Käyttäjä
-neutraali. Miks helvetissä en muista tätä pelaajaa srp;n alkuajoilta? :D Kumminki jos 2018 o alottanu. Mut hei kaikkee hyvää sinne ja onnee yp hakemuksee.
Silloin ihan alussa käytin nimeä Ville Lever, mutta vaihdoin sen sitte smithiin, koska Lever ei ollut kunnollinen sukunimi, sekä pakenin poliisilta joten vaihdoin nimen.

Ylös Bottom