Yleiskatsaus

Tervetuloa!

Rekisteröitymällä palvelimen foorumeille voit osallistua palvelimen kehitykseen sekä auttaa yhteisöä esimerkiksi ilmiantamalla sääntörikkureita!

Rekisteröidy nyt!

Hylätty yleistä perseilyä useammalta henkilöltä

Quatumus

Lahjoittaja
🏅
Syytetyn pelaajan rpnimi: pentti kovanen ja jaakko jokunen ja mikael kosola

Syytetyn steam nimi: Super Pentti ja DARKSPY666[SRP] ja Deppo

Syytetyn Steam ID: STEAM_0:1:34167255 ja STEAM_0:1:419295636 en löytänyt kosolan steam idtä

Syytetyn SuomiRP Profiili: (löydät profiilisi täältä)

Serveri: SuomiRP

Aika: noin kello 20:30 tai sen jälkeen

Yhteenveto: poliisit perseili ja yksi heistä vei minun autoni ja myöhemmin koitti hukuttaa sitten kj työnsi kaapilla (propilla) auton piikkimaton ylitse jonka joku toinen poliisi oli laittanut ihan vain perseilläkseen

Todisteet: omat äänet ei vieläkään toimi mutta tässä on video

SuperPentti

Käyttäjä
Harmi ettei sun oma ääni kuulu kyseisellä videolla. Aika makeasti nauroit kyllä mukana, ainakin aina kun itse olin paikalla. En jaksanut ihan jokaista kohtaa edes katsoa, sillä tiedän miten sekopäistä menoa serverillä on tänäiltana ollut. Enempää en ota asiaan kantaa.

DARKSPY666

Lahjoittaja
🏅
Sää olit kyllä sielä meidän leikissä ihan mukana ja kyllä sultaki kuulu naurua aika paljonkin

Masi

Käyttäjä
Meno näytti muutenkin aika sekavalta joten ei se nyt silleen haittaa jos joku vähän "vitsailee" ei ollut niinkään tärkeää varmaan sullekkaan että jotkut piti hauskaa. P.S noi foorumi kommentit sanoo että säkin nauroit mukana eikä silloin pienenä osallisena tarvitse tehdä ilmiantoa. Piste.

(ja vielä se että ei oo suakaan poliisina kunnolla pelaaminen kiinnostanut joten siitä ei kannata väitellä)
Millä tavalla liityt tapaukseen?

Masi

Käyttäjä
Tiedän, kuinka sekamelska tuo yksi ilta palvelimella oli, mutta asiaan on sisäisesti puututtu ja jos vastaavaa tapahtuu yllämainittujen tai muitten henkilöitten osalta niin rangaistukset tulevat olemaan myös sen mukaiset.

Kiitos kuitenkin ilmiannon tekemisestä ja illan tapahtumien tuomisesta tietoisuuteemme. Ilmianto tältä kertaa käsitelty, ei rangaistuksia syytetyille.

Ylös Bottom